استاندار كرمانشاه از به بهره برداری رسيدن 6 واحد مهم توليدی در بخش صنعت طی سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نقل واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري كرمانشاه؛ دكتر رازاني ظهر امروز در نشست كارگروه اشتغال استانداري كرمانشاه اظهار داشت: روند احداث يك مجموعه پروژه هاي مهم توليدي در بخش هاي مختلفی مانند كشاورزي، گردشگري و صنعتي از سال های گذشته در استان آغاز شده است.

استاندار كرمانشاه افزود: تعداد قابل توجهي از اين واحدهاي توليدي در سال جاري به بهره برداري مي رسد و مردم استان از مزاياي اين مجموعه ها كه شامل افزايش توليد داخلي و اشتغال هست برخوردار خواهند شد.

اين مقام عالي استان با با اعلام این خبر که در بخش صنعت شاهد آغاز بهره برداري 6 واحد توليدي مهم خواهيم بود در ادامه اظهار داشت: ايران خوردرو صحنه، كارخانه ايليا ذرت، توليد فولاد صحنه و قوطي سازي از جمله واحدهايي هست كه در سال جاري به بهره برداري ي رسند و در مجموع براي حدود 1400 نفر از جوانان جویای کار کرمانشاهی ايجاد اشتغال مي كنند.

دكتر رازاني افزود: فاز اول طرح عظيم گرمسيري نيز به زودي افتتاح مي شود كه با اجراي اين طرح شاهد تحول عظيمي در عرصه كشاورزي شهرستان هاي مرزي در مناطق گرمسيري استان خواهيم بود و همچنین منابع آبي حاصل از اين طرح بستر اجراي ده ها طرح عظيم در حوزه كشاورزي را فراهم خواهد كرد.

وي عنوان كرد: مجموع فعاليت ها در بخش صنعت استان زمينه و بستر ايجاد 18 هزار شغل در سال 96 را فراهم مي كند. در سال 95 نيز در حدود 12 هزار شغل در بخش هاي مختلف اين حوزه ايجاد شده است كه اين روند با شتاب بيشتري دنبال مي شود.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.