دختری که با سوء استفاده از اعتماد پدر خود نسبت به برداشت غير مجاز مبلغ 15 میلیون ريال از حساب بانکی وی اقدام كرده بود، توسط کارشناسان پليس فتا شناسایی و دستگير شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رییس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: دختری که با سوء استفاده از اعتماد پدر خود نسبت به برداشت غير مجاز مبلغ 15 میلیون ريال از حساب بانکی وی اقدام كرده بود، توسط کارشناسان پليس فتا شناسایی و دستگير شد

سرهنگ علی کریمی اظهار کرد: در پی شکايت يکی از شهروندان مبنی بر برداشت 15 ميليون ريال به صورت غيرمجاز از حساب بانکی وي، بلافاصله موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وی افزود: در انجام بررسی‌های تخصصی مشخص شد مبالغ کسر شده، صرف خريد اينترنتی شارژ تلفن همراه شده که با پيگيري سرنخ‌های به دست آمده، متهم شناسایی و برای ارائه توضيحات به پليس فتا احضار شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم که دختر شاکی بود، در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف و بیان کرد كه با سوء استفاده از اعتماد پدر خود و با در دست داشتن اطلاعات حساب بانکی وی، اقدام به برداشت به صورت غيرمجاز و خرید شارژ تلفن همراه برای خود و همسرش كرده است.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.