رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: از حضور بخش خصوصی برای بازسازی این سینما استقبال می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عباس سروری گفت: این سینما چند سال است که به دلیل عدم تامین اعتبار برای بازسازی، به حال خود رها شده است.

وی با بیان اینکه این امر دل مردم کرمانشاه را شکسته، خاطرنشان کرد: همچنین به دلیل فرسودگی این سینما، احتمال تخریب آن با کوچکترین زمین‌لرزه‌ای وجود دارد.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه از اینکه حوزه هنری ردیف عمرانی جدایی برای بازسازی این سینما ندارد یاد و تصریح کرد: با هرجایی برای تامین اعتبار مکاتبه کردیم، اما بی‌نتیجه بود.

سروری افزود: حتی اگر بخش خصوصی هم برای بازسازی این سینما پای کار بیاید استقبال می‌کنیم، اما تا کنون متقاضی جدی در این بخش نداشته ایم.

وی این توجیه که بازسازی سینما پیروزی بازدهی ندارد را نیز رد کرد و یادآور شد: شاهد استقبال مردم از سینما آزادی هستیم، بگونه‌ای که این سینما گاهی سانس اضافه تا 12 شب هم دارد.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه از کمبود فضای سینما درکل استان هم خبر داد و گفت: اکنون در هیچ شهرستانی سینما نداریم و شهرستان‌های کرمانشاه حداقل به یک سینمای کوچک 100 نفره نیاز دارند.

سروری در ادامه به ساختمان جدید حوزه هنری کرمانشاه هم اشاره داشت و اظهار کرد: کار عمرانی ساختمان به اتمام رسیده و فقط تجهیز آن باقی مانده است.

وی عنوان کرد: برای تجهیز این مکان با کمبود اعتبار مواجهیم و حدود 400 تا 500 میلیون تومان منابع نیاز داریم.

به گفته این مسئول، برای ساخت این مکان جدید تاکنون حدود 1.8 میلیارد تومان هزینه شده است.

 
انتهای پیام/پ

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.