سمنان;

تشرف زائران سمنانی به "حج تمتع"

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان گفت : 1900نفر در استان سمنان امسال به حج تمتع مشرف می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیدعلی میرقاسم‌پور مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با اشاره به فراخوان حجاج برای سفر حج تمتع امسال گفت: 1900 نفر در استان سمنان واجد فراخوان امسال بوده و بعد از طی مراحل قانونی امسال به حج تمتع مشرف می‌شوند.

وی افزود : آن دسته از متقاضیانی که امسال برای سفر حج تمتع فراخوان شدند باید برای ثبت‌نام اولیه از پس‌فردا 23 فروردین‌ماه اقدام کنند.

وی ادامه داد: دارندگان فیش‌های حج تمتع قبل از 31 تیرماه 85 که قضد تشرف به حج تمتع را در سال 96 دارند باید با در دست داشتن فیش حج تمتع(قبض ودیعه‌گذاری)، اصل شناسنامه و کارت ملی خود به یکی از شعب بانک ملی در سراسر کشور مراجعه و نسبت به واریز مبلغ علی‌الحساب سفر خود اقدام کنند.

میرقاسم‌پور اضافه کرد: همچنین آن دسته از متقاضیان که فیش حج آنها مربوط به دهه‌های 60 و 70 است نیز باید به بانک مراجعه و فیش‌های خود را به فیش یک میلیون تومانی ارتقاء دهند.

وی با بیان اینکه متقاضیان حج در دهه‌های 60 و 70 معمولا بین 230 تا 270 تومان پرداخت کردند گفت: این زوار باید فیش حج تمتع خود را به فیش یک میلیون تومانی تبدیل کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان تبدیل این فیش‌ها را الزامی برشمرد و افزود: علاوه بر این زواری که قصد دارند امسال به مکه مکرمه و مدینه منوره مشرف شوند باید گذرنامه آنها تا پنجم اسفندماه 96 اعتبار داشته باشد تا به مشکلی برنخورند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.