80 در صد مساکن روستائی بناب مقاوم سازی شدند .

فرماندار بناب با اشاره به اینکه یازده هزار واحد مسکونی روستایی در این شهرستان وجود دارد از مقاوم سازی 80درصد این مساکن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبرداد .

ولی اله فرج الهی در جلسه شورای مسکن شهرستان بناب افزود : در چند روستای این شهرستان مسکن روستائیان از لحاظ مقاومت وضعیت مطلوبی ندارند که بنیاد مسکن باید اولویت های پرداخت تسهیلات بهسازی را در این روستاها معطوف نماید .

وی افزود : در سال گذشته برای 5200 واحد مسکونی روستایی تسهیلات بهسازی 180 و 200 میلیون ریالی با سود 5 درصد پرداخت شده است .

فرماندار بناب به توافق های اولیه بین اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری بناب در خصوص تحویل شهرک ولی عصر بناب به شهرداری بناب اشاره کرد و گفت: متاسفانه بعضی از ادارات در حل مشکلات شهرک ولی عصر کمک نمی کنند و این موضوع باعث شده این شهرک بعد از 20 سال احداث با مشکلات متعددی مواجه باشد.

فرج الهی گفت: نبود شبکه فاضلاب بزرگترین معضل ساکنین این شهرک می باشد و نشت فاضلاب به پارکینیگ آپارتمان ها سلامت مردم را به خطر انداخته است .

وی خاطر نشان کرد : بزودی احداث شبکه فاضلاب این شهرک کلنگ زنی و اجرای کلیه تاسیسات زیر بنایی هم در دستور کار راه و شهرسازی قرار گرفته است .

فرماندار بناب آخرین زمان برا ی تکمیل و اتمام مساکن مهر در این شهرستان را آبان ماه سال جاری اعلام کرد و افزود : این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نیست و طولانی شدن زمان اتمام باعث ایجاد هزینه های مضاعف برای خریداران می شود .

وی همچنین از صدور 9 هزار سند مالکیت رسمی در روستاهای بناب خبر داد و گفت: 90 درصد واحدهای مسکونی روستایی بناب دارای سند مالکیت رسمی است.

انتهای پیام /ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.