جشنواره زیست محیطی به مناسبت روز جهانی زمین پاک برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،محمد پذیرا مدیر محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: هر ساله به مناسبت ۲ اردیبهشت ماه روز جهانی زمین پاک برنامه‌هایی در این حوزه در سطح شهر‌ها و کشور‌ها برگزار می‌شود.
وی افزود: یکی از برنامه‌های شهرداری مشهد برگزاری جشنواره عکس و نقاشی زیست محیطی است که توسط مدیریت محیط زیست شهری و انجمن‌های مردم نهاد زیست محیطی آموزش و پرورش برای اولین بار در مشهد برگزار خواهد شد.
مدیر محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: این جشنواره به منظور جلب مشارکت شهروندان و دانش‌آموزان و اطلاع از دغدغه‌های مردم در زمین محیط زیست است.
پذیرا در خصوص موضوع این جشنواره افزود: این جشنواره زیست محیطی از ۳۱ فروردین تا ۲ اردیبهشت ماه به مدت سه روز برگزار خواهد شد که بخش‌های آن شامل عکس، فیلم کوتاه، نقاشی، کاریکارتور و تیزرهای زیست محیطی است.
وی گفت: روز دوم اردیبهشت ماه نیز از برگزیدگان طی برگزاری مراسمی تقدیر خواهد شد.
مدیر محیط زیست شهری شهرداری مشهد افزود: مهلت ارسال آثار به این جشنواره از ۲۷ اسفندماه سال گذشته آغاز شده که تا ۲۵ فروردین ماه ادامه دارد.
پذیرا گفت: علاقمندان برای اطلاع از جزییات این جشنواره زیست محیطی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.mohitzist.xyz مراجعه کنند.
انتهای پیام// ز.‌ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.