مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ( ره ) استان آذربایجان شرقی گفت: ایجاد اشتغال و خودکفا کردن مددجویان از اولویت های مهم کمیته امداد امام خمینی ( ره ) استان آذربایجان شرقی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛کلامی در کارگاه آموزشی و توجیهی عاملین زکات شهرستان اهر گفت: در کنار حمایت هایی که از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ( ره ) استان انجام می شود، ایجاد شغل پایدار و خودکفا کردن مددجویان واجد شرایط از اولویت هاست که در این راستا در سال گذشته برای 4 هزار و 300 نفر شغل با ارایه تسهیلات ایجاد شده است و با برنامه ریزی های انجام شده امسال نیز ایجاد شغل برای 5 هزار نفر پیش بینی می شود.
 
وی افزود: در راستای تحقق شعار سال، خرید کالاهای جهیزیه نوعروسان تحت پوشش از تولیدات داخلی و همچنین خرید وسایل مورد نیاز اداری کمیته اماد امام خمینی ( ره ) از محصولات تولید داخل از اولویت های دیگر است.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ( ره ) استان آذربایجان شرقی همچنین از برنامه ریزی ساخت یک هزار و 500 واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ( ره ) در سطح استان آذربایجان شرقی خبر داد.
 
به گفته کلامی 75 هزار خانوار با 200 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ( ره ) استان آذربایجان شرقی هستند.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.