سناتور ولایت قندوز در مجلس سنا می گوید که والی نام نهاد طالبان برای قندوز در یک حمله هوایی نیروهای امنیتی کشته شده است.

والی نام نهاد طالبان برای قندوز در یک حمله هوایی کشته شدبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، عبدالله قرلق سناتور ولایت قندوز در مجلس سنا گفت که اسدالله مظلوم‌یار والی نام نهاد طالبان برای قندوز با شش محافظ خارجی اش، شب گذشته در یک حمله هوایی نیروهای امنیتی کشته شده است.

آقای قرلق مشخص نکرد که حمله هوایی در کدام منطقه قندوز انجام شده؛ اما افزود که این حمله برای نابودی والی نام نهاد طالبان در قندوز بسیار دقیق انجام شده است.

او ضمن استقبال از حملات دقیق هوایی نیروهای امنیتی گفت که انجام چنین حملاتی می تواند اهداف و برنامه های دشمنان را به سادگی نابود سازد.

این سناتور خاطرنشان کرد که نیروهای امنیتی در قندوز نباید تنها به حملات هوایی اکتفا کنند؛ زیرا تهدیدهای بلند امنیتی در این ولایت وجود دارد و طالبان به شکل آزادانه در برخی مناطق مرکز و اطراف این ولایت فعالیت دارند.

آقای قرلق تصریح کرد که نیروهای امنیتی باید عملیات وسیع تصفیه ای را در قندوز به راه اندازی کنند و افراد طالبان را به شکل کامل از این ولایت پاکسازی کنند.

تا هنوز نهادهای امنیتی در مورد کشته شدن والی نام نهاد طالبان در قندوز چیزی نگفته اند.

طالبان مسلح نیز در مورد کشته شدن والی نام نهاد این گروه در قندوز چیزی نگفته اند.

این در حالی است که حدود یک ماه پیش نیز ملا سلام والی نام نهاد طالبان در قندوز در یک حمله هوایی نیروهای امنیتی کشته شد.

نیروهای امنیتی افغانستان بر حملات هوایی بالای اهداف دشمن تمرکز بیشتر دارد و در چند ماه اخیر ده‌ها عضو برجسته این گروه در نقاط مختلف کشور در نتیجه حملات هوایی کشته شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار