24 خرده فروش مواد مخدر و 75 معتاد متجاهر در کنگاور دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده انتظامي شهرستان کنگاور از اجرای هشت مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگيري 24 نفر خرده فروش مواد مخدر و 75 نفر معتاد متجاهر خبر داد.
سرهنگ "حسین براری" بیان کرد: در ایام نوروز که مردم در دید و بازدید و مسافرات بسر می بردند خلاف کاران به زعم خود که پلیس هم نظارت ندارد اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می کردند که بررسي موضوع در دستور کار پليس اين شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام کارهاي اطلاعاتي و هماهنگي با مقام قضائي افراد مورد نظر را تحت تعقیب قرار داده و طی هشت مرحله اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در چندین نقطه شهر موفق به دستگیری 24 نفر خرده فروش مواد مخدر و 75 نفر معتاد متجاهر شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر از دستگیر شدگان ادامه داد: متهمان به همراه مواد مکشوفه به پليس مبارزه با مواد مخدر و کمپ های ترک اعتیاد انتقال یافتند.
سرهنگ براری در پايان هدف از اجراي اين طرح ها را افزايش احساس آسايش و امنيت شهروندان و همچنين  رضایتمندی مسئولان شهرستان از پلیس  عنوان کرد و از شهروندان خواست: با پليس همکاري کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک با پلیس 110 تماس حاصل نمایند.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.