نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: پیروی از سیره عملی اهل بیت و الگو قرار دادن آن به‌عنوان الگوی رفتاری فردی و اجتماعی و سبک زندگی اسلامی باعث سعادت و موفقیت فرد و جامعه خواهد شد.

از سیره عملی اهل بیت پیروی کنیم
به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری دوشنبه شب در جشن میلاد حضرت علی(ع) در شهر برازجان با اشاره به علاقه و عشق مردم به اهل بیت(ع)، اظهار داشت: برای دستیابی به موفقیت و پیروزی باید رهروی از سیره علی(ع)، اهل بیت و پیروی از رهبری فرزند خلفش آیت‌الله خامنه‌ای را با جدیت انجام دهیم.

وی با بیان اینکه باید از سیره عملی اهل بیت پیروی کنیم، افزود: تولد، دین‌داری، ازدواج و شهادت و رفتار و گفتار امیرالمومنین(ع) سراسر زیبایی است، حضرت علی(ع) فدائیان زیادی در طول تاریخ داشت که باید از آنها الگو گرفت و پیروی از سیره عملی اهل بیت و الگو قرار دادن آن به‌عنوان الگوی رفتاری فردی و اجتماعی و سبک زندگی اسلامی باعث سعادت و موفقیت فرد و جامعه خواهد شد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید از بخش‌های مختلف زندگی امیرالمومنین(ع) درس بگیریم و به آن عمل کنیم، بیان کرد: همه زوایای وجودی حضرت علی(ع) دارای درس‌های بزرگی است.

آیت‌الله حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه هر فرد مسلمان باید سیره عملی پیامبر(ص) و اهل بیت را معیار الگوی رفتاری خود قرار دهد، افزود: در سایه حکومت امیرالمومنین(ع) مظلومان به آرامش رسیدند و امروز نیز به برکت انقلاب اسلامی در جامعه ما اینچنین خواهد بود.
 
 انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.