محمود اکبری افزود: از این میزان سهم محصولات گرم و اسید شویی 68 درصد ، محصولات سرد 17 درصد، محصولات نیمه نهایی از جمله تختال و بار 10 درصد و محصولات پوششدار پنج درصد بوده است.
وی گفت: فعال شدن طرحهای انتقال آب در سال 95، رونق نسبی در بخش خودرو و سیاست گذاری برای تامین ورق ضخامت زیر سه میلیمتر مورد نیاز بخش لوله و پروفیل ساختمانی، رشد نسبی تقاضای بازار داخل از جمله عوامل افزایش رشد تحویل کالا در بازار داخل است.
معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه از تخصیص 28 درصدی محصولات فولاد مبارکه به تولیدکنندگان لوله و پروفیل ساختمانی خبر داد و افزود: از این میزان تحویل کالا در بازار داخل سهم خودروسازان 15 درصد، صنایع فولادی و فلزی 14 درصد، لولههای انتقال سیالات 10 درصد و تجهیزات سنگین 8 درصد بوده است که این شرکت ها به عنوان بزرگترین مشتریان فولاد مبارکه مطرح هستند.
محمود اکبری گفت: برای امسال هم متناسب با رشد ظرفیت های تولید پیش بینی فروش هفت میلیون و 20 هزار تن از محصولات فولاد مبارکه برنامه ریزی شده و برای شرکت های تابعه و زیرمجموعه هم فروش یک میلیون و 400 هزار تن تختال و 570 هزار تن محصولات پوشش دار در دستور کار قرار دارد.
شرکت فولاد مبارکه اصفهان با تولید بیش از هفت میلیون و 500 هزار تن محصول فولادی بزرگترین تولید کننده فولاد کشور است.
انتهای پیام/م