تیم ملی والیبال ایران چند دیدار و اردوی تدارکاتی را پیش از حضور در مسابقات لیگ جهانی 2017 برگزار می‌كند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال ایران از چند روز قبل تمریناتش را برای حضور در مسابقات لیگ جهانی 2017 و زیر نظر ایگور كولاكوویچ، سرمربی جدید خود آغاز كرده است.  

ملی‌پوشان والیبال كشورمان پیش از آغاز رقابت‌های لیگ جهانی چند دیدار دوستانه برگزار می‌كنند تا با آمادگی كامل راهی پنجمین حضور خود در مسابقات لیگ جهانی شوند.
 
مونته نگرو، نخستین مقصد ملی پوشان برای برپایی اردوی تدارکاتی است. تیم ملی ایران ۱۷ اردیبهشت به این كشور سفر خواهد كرد و پس از برگزاری دو مسابقه تدارکاتی با تیم ملی این کشور به اسلوونی می رود.

تیم ملی ایران از ۲۲ تا ۲۸ اردیبهشت هم در اسلوونی حضور خواهد داشت و دو بار با شاگردان اسلوبودان کواچ در تیم ملی اسلوونی دیدار برگزار می‌كند.  

شاگردان كولاكوویچ 28 اردیبهشت راهی لهستان می‌شوند تا در این كشور هم چند دیدار دوستانه را برگزار كنند. ملی پوشان اول خرداد لهستان را به مقصد تهران ترک می کنند تا مرحله نهایی اردوی تدارکاتی خود پیش از لیگ جهانی را در ایران برگزار کنند. 

تیم ملی والیبال ایران در هفته اول لیگ جهانی در ایتالیا باید به مصاف ایتالیا، برزیل و لهستان برود. اولین بازی ایران جمعه 12 خرداد 96 برابر ایتالیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار