طرح هر روستا یک محصول در مازندران امروز همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان ، در روستای ورازان شهرستان نور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با یکی از وزیران همراه رئیس جمهوری با حضور در روستای ورازان این طرح را افتتاح کرد .

طرح هر روستا یک محصول روستای ورازان نور با ایجاد 54 کارگاه خیاطی در منازل روستاییان اجرا و برای 350 نفر از اهالی این روستا اشتغال ایجاد شد .

با ایجاد صندوق‌های توسعه روستایی زمینه ایجاد اشتغال در روستاها فراهم‌ شده مانع مهاجرت روستاییان به شهرها خواهد شد .

همچنین خانم احمدی پور رئیس سازمان میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی در مراسم افتتاح ویدئو کنفرانسی طرحهای گردشگری مازندران با بیان اینکه 35 هتل چهار و 5 ستاره در کشور راه اندازی شده است گفت : تا قبل از سال 92 تنها 125 هتل در کشور بوده اما در طی این چهار سال 55 هتل به این مجموع اضافه شده است.

وی با بیان اینکه برای هتل پارسیان خزر حدود 140 میلیارد ریال هزینه شده است.افزود: مجتمع تفریحی و توریستی و اقامتی مروارید سبز رامسر از سال 93 در این شهرستان با مساحت 9 هزار مترمربع راه اندازی شده است.

وی گفت: 200 میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغال 90 نفر امروز با سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری می رسد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی افزود: مجتمع تفریحی مهرگان در ساری نیز با 140 میلیارد ریال با فرصت اشتغال 60 نفر به بهره برداری خواهد رسید.

احمدی پور با بیان اینکه مجتمع فراگردش گستر هم در سه فاز به بهره برداری رسیده است افزود: مرحله اول در سال 92، مرحله دوم در سال 95 و اکنون نیز بخش دیگری از آن به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار