فرمانده انتظامی جیرفت گفت: امسال 336 کیلو و 659 گرم موادمخدر کشف شد که نسبت به پارسال که 261 کیلو و 707 گرم بود، رشد 29 درصدی را داشته ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مولایی گفت : بیشترین موادی که در این مدت کشف شد از نوع تریاک بوده است.

وی گفت: همچنین در خصوص توقیف خودروهای متخلف 60 درصد و موتورسیکلت های متخلف 90 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش توقیف را داشته ایم.

مولایی ادامه داد: در مدت اجرای طرح نوروزی سال جاری 78 دستگاه موتورسیکلت و 96 دستگاه خودروی متخلف توقیف شده این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل 41 دستگاه موتورسیکلت و 60 خودرو توقیف شده بود.

فرمانده انتظامی جیرفت اضافه کرد: امسال هشت تصادف جرحی در محورهای این شهرستان رخ داده که از این تعداد سه تصادف منجر به فوت شده است.

وی گفت: سال گذشته 10 تصادف جرحی در تعطیلات نوروزی روی داد که 2 تصادف منجر به فوت شده بود.

وی در خصوص تصادفات فوتی گفت: 50 درصد افزایش تعداد تصادفات فوتی را شاهد بودیم که در بررسی های انجام شده مهمترین علت این تصادفات عدم رعایت نکات ایمنی و توجه نکردن به هشدارهای پیشگرانه پلیس توسط رانندگان بوده است.

سرهنگ مولایی تصریح کرد: با اجرای این طرح در تعطیلات نوزوز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 57 درصدی دستگیری مخلان نظم و امنیت و مجرمین تحت تعقیب مقامات قضایی را شاهد بودیم.

وی افزود: در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته به طوری که دستگیری متهمان 50 درصد افزایش پیدا کرده و تعداد زیادی از منازل آنان با هماهنگی مقام قضایی پلمب شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار