بیرجند؛

رشد 30 در صدی پروازها در نوروز امسال

در تعطیلات نوروز امسال میزان پرواز ها و مسافران فرودگاه های استان، 30 درصد افزایش داشته است.

سلامی، مدیر کل فرودگاه های استان خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ گفت: از 25 اسفند ماه سال گذشته تا پایان سیزدهم فروردین ماه سال جاری 78 پرواز در ایام نوروز در فرودگاه های خراسان جنوبی انجام شده است.

وی افزود: در 39 پرواز ورودی تعداد 3 هزار و 885 مسافر و در 39 پرواز خروجی 3 هزار 786  مسافرو در مجموع تعداد 7 هزار 671 نفر مسافر ازفرودگاه های این استان در طی مدت یاد شده تردد کرده اند.

مدیر کل فرودگاه های استان گفت:تعداد پروازهای این استان و به علاوه تعداد مسافران ورودی و خروجی به استان نسبت به سال گذشته افزایش چشم گیری داشته به طوری که در تعداد پرواز ها و همچنین تعداد مسافران 30 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته ایم.

سلامی در مورد افزایش پرواز های فرودگاه های استان افزود: در 22 بهمن ماه سال گذشته یک پرواز در روز جمعه وهمچنین از 6 فروردین ماه سال جاری نیز یک پرواز روز پنج شنبه به پروازهای این فرودگاه افزوده شد.

وی گفت: با تمامی شرکت های هواپیمایی فعال در کشور در حال مذاکره جهت افزایش پروازها در مسیرهای پرتردد و مورد درخواست هم استانی های عزیز هستیم.
 انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار