صاعقه دل‌ها؛ ویدئوی جدید داعش برای تهدید ارتش مصر

چند روز پس از انفجارهای خونین مصر، گروه تروریستی داعش با انتشار ویدئویی تبلیغاتی، ارتش این کشور را تهدید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الجزیره، گروه تروریستی داعش با به نمایش گذاشتن مهارت تک‌تیراندازان خود در فیلمی تبلیغاتی با عنوان «صاعقات القلوب»(صاعقه دل‌ها)، ارتش مصر را تهدید کرد. 

داعش فیلمی را با عنوان «صاعقات القلوب» (صاعقه دلها)، منتشر کرده است که در آن مهارت عناصر مسلح خود را در کشتن نظامیان مصری در سنگرها و کمین‌های ارتش و نیز در خطوط امداد آنان نشان می دهد. این فیلم، تک‌تیراندازان داعش را نشان می دهد که از مسافت بسیار نزدیک، نظامیان مصری را در برجهای دیدبانی و سنگرها هدف قرار می دهند و سپس به آنان حمله می‌کنند. 

«سماره القوتلی»، گزارشگر الجزیره، گفت فیلم صاعقات القلوب، تازه‌ترین فیلم داعش در سینای مصر است که توان عناصر داعش را به نمایش گذاشته است. در این فیلم چند نفر از تک‌تیراندازان داعش نشان داده می‌شوند که در مسافتی دور از اهداف خود متمرکز شده‌اند سپس خود را به نظامیان مصری نزدیک می کنند و آنان را به دقت هدف قرار می دهند. در این فیلم اعلام می شود که تک‌تیراندازان داعش فقط در یک روز، ده نظامی مصری را هدف قرار می دهند. شماری از اعضای داعش در این فیلم تبلیغی، خود را به رنگ بیابان استتار کرده‌اند و در حال تمرین نظامی هستند. 

این فیلم رهبران مصری را متهم می‌کند که از نظامیان به عنوان سپر انسانی در خطوط مقدم جبهه استفاده می کنند. در این فیلم همچنین تصاویری از غیرنظامیان نشان داده است و ادعا می شود ارتش مصر آنان را به قتل رسانده است. 

این فیلم درست دو روز پس از انفجار دو کلیسا در مصر منتشر می‌شود که داعش مسئولیت آن دو را بر عهده گرفته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار