کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: اگر شانس یاری کند و استقلال بتواند نقاط ضعفش را بپوشاند این احتمال وجود دارد که استقلال ستاره سوم را از آن خود کند.

علی جباری در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تساوی استقلال مقابل لوکوموتیو ازبکستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی استقلال را از دقیقه 55 به بعد نظاره گر بودم و با توجه به اینکه نیمه دوم بازی بود اما بچه ها عملکرد خوبی داشتند و فقط آنها از برخی موقعیت ها نتوانستند به خوبی استفاده کنند.

وی ادامه داد: در هر صورت در بازی روز گذشته استقلال حقش برد بود و باید با زدن گل های بیشتر نتیجه را از آن خود می کرد.

جباری درباره اینکه آیا این احتمال وجود دارد استقلال سومین ستاره را کسب کند یا خیر افزود: به نظر من اگر شانس یاری کند و تیم بتواند نقاط ضعفش را بپوشاند این احتمال وجود دارد که استقلال ستاره سوم را از آن خود کند چرا که هر اتفاقی در فوتبال رخ می دهد، بازیکنان تیم جوان هستند و به خوبی کار می کنند، می دوند و نسبت به اوایل فصل بهتر شده اند. به این ترتیب امیدوارم آنها در ادامه راه بتوانند نتایج لازم را کسب کنند.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد بازیکنان در بازی روز گذشته گفت: یک تیم نیاز دارد تا تمام بازیکنان در کنار هم کار کنند و با یکدیگر هماهنگ باشند و به نظر من یک تیم نباید درگیر یک یا دو بازیکن باشد. می بایست به شکلی باشد که هر بازیکنی که از روی نیمکت به زمین می رود بتواند خواسته مربی و کادر فنی را برآورده کند. بچه ها باید به نوعی بازی کنند تا در زمین یکدیگر را پیدا کنند.

جباری در پایان درباره وضعیت نورافکن و استفاده نکردن از وی اظهار داشت: من معتقدم اگر این بازیکن برای بار اول اشتباه کرده باید به او تذکر بدهند و از طرفی کادر فنی و کادر سرپرستی با وی صحبت و او را توجیح کنند.  با توجه به جوان بودن این بازیکن باید به او بیشتر فرصت داده شود و به وی بگویند که در چه جایگاهی و در چه تیمی بازی می کند. اگر یادتان باشد در دوره ای هم رحمتی نیمکت نشین بود بنابراین باید به این جوان بیاموزند که در چه تیم بزرگی توپ می زند و اینکه حرمت پیراهن و هواداران را حفظ کند.  اگر این بازیکن شرایط بازی دارد با صلاح دید منصوریان می تواند برای استقلال بازی کند و مثمرثمر باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
r.kh
۱۲:۵۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
دقیقا همینجوره..استقلال شانس داره
آخرین اخبار