مهدی پاپی، دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان، صبح امروز وارد فرودگاه کرمان شد و مورد استقبال مسئولان ورزشی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی پاپی، در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان با کسب برنز، نخستین مدال ایران در مسابقات وزنه برداری جهان را به خود اختصاص داد.

این وزنه بردار سیرجانی در رقابت‌های دسته ۸۵ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان، وزنه زد.

استقبال از دارنده ی مدال برنز مسابقات جهانی + تصاویر

مهدی پاپی در حرکت یک ضرب، کارش را بعد از روی تخته آمدن 4 وزنه بردار آغاز کرد، وی برای نخستین حرکت توانست ۱۲۶ کیلوگرم را بالای سر ببرد.
پاپی در دومین حرکت خود پشت وزنه ۱۳۲ کیلوگرم قرار گرفت که این وزنه را هم با موفقیت ثبت کرد، نماینده ایران، در آخرین حرکتش، نتوانست ۱۳۴ کیلوگرم را بالای سر ببرد و با همان ۱۳۲ کیلوگرم به کار خود پایان داد و در رده هفتم قرار گرفت.

استقبال از دارنده ی مدال برنز مسابقات جهانی + تصاویر

پاپی در حرکت دوضرب نیز، در اولین گام، وزنه ۱۶۱ کیلوگرم را به راحتی بالای سر برد، در دومین حرکت موفق شد ۱۷۰ کیلوگرم را با سختی مهار کند تا از کورس رقابت عقب نماند.
نماینده ایران که برای کسب مدال دوضرب و مجموع با وزنه برداران عمان، لهستان و قزاق رقابت داشت، در آخرین حرکت دو ضرب ۱۷۲ کیلوگرم را ثبت کرد و چهارم شد.

استقبال از دارنده ی مدال برنز مسابقات جهانی + تصاویر

در پایان، پاپی در حرکت یک ضرب، با ۱۳۲ کیلوگرم در رده هفتم قرار گرفت، با ۱۷۲ کیلوگرم در دو ضرب چهارم شد و با مجموع ۳۰۴ کیلوگرم مدال برنز جهان را به دست آورد.

رقابت های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان در بانکوک تایلند برگزار شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار