مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان برخوار گفت: تعداد کل ماموریت‌های اورژانسی برخوار در سال گذشته نسبت به سال 94 با افزایش 22 درصدی روبرو بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین قدیری  با اشاره به اینکه در مجموع ماموریت‌های انجام شده، 3 هزار و 50 نفر پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی، توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند، افزود: تعداد کل ماموریت‌های اورژانسی برخوار در سال گذشته نسبت به سال 94 با افزایش 22 درصدی روبرو بوده است.

وی اظهار کرد: در سال گذشته، 3 هزار و 950 ماموریت اورژانس پیش‌بیمارستانی شامل 2 هزار و 800 ماموریت شهری و 1150 جاده‌ای در شهرستان برخوار انجام شد.

مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان برخوار تصریح کرد: در این مدت، 630 بیمار قلبی و 210 بیمار تنفسی پس از بهره‌مندی از خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان برخوار توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.
قدیری خاطرنشان کرد: سال گذشته، تکنسین‌های اورژانس 115 این شهرستان موفق شدند 5 ماموریت احیای موفق و یک مورد کمک به مادر باردار برای زایمان را در کارنامه خود ثبت کنند.

وی با اشاره به وقوع 6 حادثه ویژه اورژانسی در شهرستان برخوار، افزود: کارکنان فوریت‌های پزشکی این شهرستان در سال 95، پوشش امداد سلامت پادگان قدس، مراسم سیزده آبان و بیست و دوم بهمن و مانورهای آتش نشانی و هسته ای کاشان را بر عهده داشتند.

مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان برخوار با اشاره به اختصاص یک دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر 315 از ناوگان جدید آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی استان اصفهان به این شهرستان، گفت: اورژانس پیش‌بیمارستانی این شهرستان با برخورداری از 4 پایگاه و 21 نفر پرسنل به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به شهروندان است.

شهرستان برخوار با 120 هزار نفر جمعیت در 10 کیلومتری شمال اصفهان قراردارد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار