رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: طارمی باید در رفتارش تجدید نظر کرده و شئونات باشگاه را حفظ کند.

کاشانی: طارمی باید شئونات باشگاه پرسپولیس را حفظ کندجعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره حرکت ناشایست طارمی اظهار کرد: معتقدم رفتار طارمی باید به صورتی باشد که شان و شئونات باشگاه حفظ شود. همچنین باید روی بازیکنان کار فرهنگی صورت بگیرد تا حرکات ناشایست مقابل هواداران انجام ندهند.

وی در ادامه عنوان کرد: طارمی در گذشته هم پنالتی را خراب کرده بود و بازی با الریان قطر برای چندمین مرتبه در گلزنی ناموفق بوده است و این باید تجربه ای برای وی باشد تا در ضربات پنالتی بهتر عمل کند.

کاشانی درباره نبود بازیکنان با تجربه در نیمکت پرسپولیس گفت: مدیریت باشگاه باید در جذب بازیکنان دقت بیشتری کند تا نفرات شاخص را به خدمت بگیرد. همچنین زیر ساخت های باشگاه باید تامین شود تا دغدغه ای برای آینده نداشته باشد. بازیکنان باید در باشگاه پرسپولیس پرورش یابند تا در آینده کمک حال این تیم باشند.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره انتقاد به گرانی بلیت بازی با الریان قطر بیان کرد: باشگاه هزینه هایی دارد و برای تامین هزینه ها نیاز به حمایت مالی هواداران دارد. اگر باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شود در آن صورت هواداران هم در سهام باشگاه شریک می شوند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: بازیکنان پرسپولیس از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارند و با تمرکز و دقت بیشتر می توانند دو بازی آینده خود در لیگ قهرمانان آسیا را پیروز شوند و به مرحله بعد صعود کنند. 

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار