شیراز؛

آغاز مرحله دوم مسابقات ورزشی دانش آموزان در فارس

مرحله دوم مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر و پسر در فارس از 24 فروردین آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد جعفری معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه این مسابقات در دو مرحله و در 11 رشته ورزشی در بین دانش آموزان دختر و پسر سراسر استان انجام می شود که مرحله اول آن  از 9 اسفند تا 23 اسفند 95 برگزار شد، گفت: در مرحله دوم که از 24 فروردین آغاز و تا 16 اردیبهشت ادامه خواهد یافت بیش از 4 هزار دانش آموز دختر وپسر استان حضور دارند.
 
جعفری ادامه داد: رشته های ورزشی فوتسال، والیبال، هندبال، بسکتبال، شطرنج، تنیس روی میز، بدمینوتون و طناب زنی در سه دوره تحصیلی دختران و پسران به صورت مدرسه قهرمان و رشته های ژیمناستیک، شنا و دو و میدانی نیز به صورت کانون قهرمان برگزار می شود.
 
وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت سایر شهرستان های استان برای برگزاری این مسابقات بیان کرد: همانطور که در مرحله اول این مسابقات به غیر از شیراز مسابقات در شهرستان فسا برگزار شد در مرحله دوم نیز برخی رشته ها درشهرستان های مرودشت و پاسارگاد برگزار می شود.
 
جعفری شناسایی استعداد های دانش آموزی، جلب مشارکت های مردمی، راه اندازی کانون های درون مدرسه ای و برون مدرسه ای و ویژه و تقویت نظام داوطلبی در بین دانش آموزان را از اهداف برگزاری این مسابقات به صورت مدرسه قهرمان دانست.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار