نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به تفکری رأی بدهند که تفکرش انقلابی، جهادی و به ولی فقیه نزدیک‌تر بوده و منتظر بودجه نباشد و کار را جلو ببرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید صادق طباطبائی‌نژاد در نشست خبری اظهار کرد: انتخابات موضوعی است که باید توصیه‌های مقام معظم رهبری در نظر گرفته  شده و حضور حداکثری مردم ملاک نظر است.

وی افزود: مردم به تفکری رأی بدهند که تفکرش انقلابی، جهادی و به ولی فقیه نزدیک‌تر بوده و منتظر بودجه نباشد و کار را جلو ببرد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  بعضی مدیران روحیه جهادی دارند، تصریح کرد:  مدیرانی می‌توانند کشور را به جلو ببرند که پیر و کسل‌کننده نبوده و با انگیزه و نشاط کار را انجام دهند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: شوراها در شهرهایی مثل اردستان خیلی مؤثر بوده و مردم افرادی را انتخاب کنند که نگاهشان به انقلاب، رهبری و شهدا است.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات ریاست جمهوری با انتخاب فرد اصلح برگ زرینی در انقلاب اسلامی رقم خواهند زد، تصریح کرد:  مردم با انتخاباتی سالم و به دور از اختلاف و دو قطبی بودن مهره مطلوب را انتخاب کنند.

طباطبائی‌نژاد همچنین در خصوص انتخابات شوراهای شهر اردستان خاطرنشان کرد: هیچ لیستی را تعیین نکرده و فردی هم از سوی نماینده حمایت نمی‌شود.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دو انتخابات برگزار می‌شود و هیأت نظارت ساز و برگ آن از سوی نماینده مجلس است، عنوان کرد: به هیأت نظارت این توصیه را دارم که به خاطر مصلحت نظام و انقلاب نظرهای مراجع چهار گانه را در نظر بگیرند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیری برنامه‌های ورزشی از دغدغه‌های شهرستان بوده است، تصریح کرد: بودجه‌های لازم برای زمین چمن و هیأت‌های ورزشی واگذار شده یا در حال واگذاری است.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به اینکه حضور وزیران و معاونان آن‌ها در منطقه نگاهشان نسبت به منطقه را عوض خواهد کرد، اذعان داشت: حضور وزیران در هشت ماه گذشته برکات فراوانی را برای اشتغال شهرستان اردستان داشته است.

وی در پایان با بیان اینکه شرکت همگامان به منظور ایجاد اشتغال کار خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: زیرساخت‌های آن در منطقه با همکاری وزرا ایجاد شده و به زودی شاهد اشتغال انبوه خواهیم بود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.