کرمانشاه؛

كتاب «مرغ سحر» منتشر شد

همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی و بزرگداشت سالروز شهادت سید مرتضی آوینی، كتاب «مرغ سحر»، زندگی‌نامه و خاطرات مجاهد جبهه مقاومت اسلامی و مدافع حرم، شهید صادق عدالت اكبری (كمیل) منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ داوود خدایی با بیان اینكه كتاب مرغ سحر توسط حامد شب خیز قراملكی در شمارگان 1000 جلد و در 247 صفحه گردآوری شده است، اظهار كرد: این اثر با سفارش دفتر فرهنگ و مطالعات ادبیات پایداری حوزه هنری استان، توسط انتشارات حكیم نظامی گنجه‌ای منتشر و به وسیله وحید آقاكرمی بازنویسی شده است.

خدایی ادامه داد: در كتاب فوق سعی شده است خاطرات به صورت خلاصه، مفید و اصل مطلب بازگو شود و عكس هایی هم انتخاب شده است كه مربوط به همان خاطرات می شود تا خواننده اصل مطلب را سریع دریافت كند و به خوبی بفهمد كه صادق چه بود، چه ها كرد تا به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات ادبیات پایداری حوزه هنری استان آذربایجان شرقی تصریح كرد: كتاب «مرغ سحر»، زندگی نامه و خاطرات شهید صادق عدالت اكبری در مراسم جشن هنر انقلاب كه در مورخه دوشنبه 21 فروردین ماه سال جاری در محل سالن اقبال آذر مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز برگزار خواهد شد، رونمایی می شود.

خدایی اضافه كرد: در آیین رونمایی از كتاب مرغ سحر، خانواده شهید صادق عدالت اكبری به همراه سایر خانواده های شهدای مدافعان حرم حضور خواهند داشت.

گفتنی است شهید صادق عدالت اكبری به صورت داوطلبانه در دفاع از حرم اهل بیت(ع) عازم كشور سوریه شده بود، پس از چند ماه حضور و نبرد با جریان تكفیری به دست گروهك تكفیری داعش هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زینب (س) در 4 اردیبهشت سال 95 در جنوب غرب حلب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

صادق عدالت اكبری شانزدهمین شهید مدافع حرم از استان آذربایجان شرقی است.

انتهای پیام/پ

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.