مدیرکل اوقاف و امور خیریه سمنان از امضای تفاهم‌نامه بین این اداره کل و سازمان زندان‌ها خبر داد و گفت: طبق این تفاهم‌نامه زندانیان استان مورد آموزش قرآن کریم قرار می‌گیرند.

زندانیان استان سمنان آموزش قرآن می‌بینندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،حجت‌الاسلام عبدالله واحدی در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در سمنان هم‌زمان با ظهر یکشنبه، ضمن بیان اینکه تفاهم‌نامه همکاری بین ادارات کل اوقاف امور خیریه و زندان‌های استان منعقدشده است، تأکید کرد:  این تفاهم‌نامه باهدف ارتقاء سطح همکاری‌های متقابل و نشر فرهنگ و معارف دینی و قرآنی امضاشده است.

وی افزود: جامعه هدف آموزش‌های قرآنی در این تفاهم‌نامه زندانیان و خانواده‌هایشان هستند که در مقاطع مختلفی مانند حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم در سنین هفت‌تا ۱۲ سال، حفظ جزء سی‌ام برای سنین ۱۲ تا ۱۹ سال و درنهایت حفظ اجزاء یک، دو و سی‌ام برای افراد بالای ۱۹ سال برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان بابیان اینکه تعهد این اداره کل اعزام مربی قرآنی است، گفت: تعهد اداره کل زندان‌ها نیز علاوه بر محافل قرآنی، برگزاری مسابقات قرآن نیز در سه گروه مددجویان، سربازان و کارکنان اداره کل زندان‌ها در طول سال است.

واحدی اجرای برنامه‌های فرهنگی مانند به رنگ خدا در ایام مناسبی مانند محرم، صفر و ماه مبارک رمضان را با حضور مبلغان وقاریان از دیگر تعهدات اداره کل اوقاف و امور خیریه و سازمان زندان‌های استان سمنان در تفاهم نامه دو سویه دانست.


انتهای پیام/ب

آموزش قرآن به زندانیان استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.