سمنان;

افزایش ظرفیت پست های توزیع برق شاهرود

با بهره برداری از 33 ایستگاه هوائی و تجهیز یک پست زمینی توزیع برق در سال گذشته، سه هزار و پنج کیلوولت آمپر به ظرفیت پست های توزیع برق شاهرود اضافه شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، احمد یوسفی مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود با اعلام این مطلب گفت: در طی سال 95، عملیات توسعه 13 هزار و 150 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی و 21 هزار 912هزار متر خطوط فشار متوسط هوائی و زمینی اجرائی شده است.

وی افزود : عملیات بهینه سازی 38 هزار و 85 متر خطوط برق رسانی این شهرستان، شامل شبکه های فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی به انجام رسیده است.

وی با اشاره به این که در سال قبل، 2 هزار و 563 مشترک جدید در شهرستان شاهرود جذب گردیده یادآور شد: تعویض 477 دستگاه کنتور دیماندی با استفاده از کنتورهای طرح فهام، از جمله اقدامات به عمل آمده در این مدیریت محسوب می شود.

وی با عنوان این که در طول سال قبل 785 پروژه عمرانی برق رسانی در شهرستان شاهرود اجرائی شده افزود : برای این تعداد پروژه،  مبلغ 45 میلیارد و 155 میلیون ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

وی تصریح کرد : بازدید 700 هزار متر شبکه فشار متوسط هوائی و زمینی، سرویس 180 هزار متر خطوط فشار متوسط ، تعمیرات بیش از 85 درصد پست های هوایی ، بارگیری کلیه پست های عمومی و هوایی و زمینی در پیک بار تابستان ، بهینه سازی 120 دستگاه سرچراغ روشنائی معابر جاده مشهد و خیابان تهران ، بالانس و تعدیل بار140  فیدر فشار ضعیف ، نصب خازن فشار متوسط به قدرت 450 کیلوولت آمپر در جهت کاهش تلفات ، تست گرمانگاری بیش از دو هزار نقطه اتصال در خطوط و پست ها و کشف 90 اتصالی سُست و رفع آنها و نصب هفت پست هوایی جهت کاهش تلفات و ارتقای ولتاژ مشترکین ، از دیگر فعالیت های اجرائی در شهرستان شاهرود به شمار می رود.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.