پارسال 12 هزار نفر از طرح معین الضعفا بهره مند شدند که امسال زمینه زیارت برای 35 هزار نفرفراهم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،  محمد حسن واحدی، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی افزود: علاوه بر 12 هزار نفر که از شهرستان های تابعه برای زیارت حرم مطهر امام هشتم(ع) به مشهد اعزام شدند و زمینه زیارت برای 35 هزارنفر شهروندان مشهدی در قالب همین طرح توسط آستان قدس رضوی فراهم شده است.

وی تصریح کرد: اسکان و تغذیه دو مقوله مهمی است که متضمن رفاه حال زائر در این طرح محسوب می شود.

معاون استاندار با اشاره تدوین گزارش عملکرد دستگاه ها نسبت به طرح معین الضعفا در سال 95 افزود: تمام دستگاههای مربوطه برنامه های عملیاتی خود را برای سال 96 آماده و ارائه نمایند.

واحدی با بیان اینکه همکاری و تعامل دستگاههای مربوط باید به گونه ای باشد تا زمینه زیارت برای تمام دلدادگان حضرت امام رضا (ع) که تاکنون برای زیارت مشرف نشده اند، فراهم شود، گفت:طرح معین الضعفا در سال 94 با هدف ایجاد تسهیلات ویژه برای زیارت اولی ها در قالب دو گروه سالمندان و توان یابان استان خراسان رضوی به استناد تفاهم نامه بین استانداری و آستان قدس رضوی اجرایی شد.

وی خاطر نشان کرد: فرمانداری های تابعه استان، شهرداری، خیرین، پلیس راه، پلیس راهور، اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی و حمل و نقل برون شهری از جمله دستگاههای معین این طرح محسوب می شوند

انتهای پیام// ف.غ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.