بیمه تامین اجتماعی ارزان قیمت برای همه

وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گفت :برنامه ی دولت در سال ۹۶ در مورد هدفمندی یارانه ها ، تمرکز روی اقشار پایین جامعه است و تلاش می کند تا بیمه اجتماعی ارزان قیمت برای همه در نظر گرفته شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،دکتر ربیعی گفت: استان کرمان از جمله استان هایی است که از دهه ی شصت کانون کارآفرینان در آن شکل گرفته و یکی از عوامل اتحاد و همسبتگی استان همین کانون کارافرینان است.

وی افزود: در حال حاضر در استان ۲۱ هزار پروژه در حال اجرا داریم و بیش از ۳۲ هزار شغل ایجاد شده است .

دکتر ربیعی گفت: در استان کرمان ظرفیت های خوبی ایجاد شده که نیاز با زیرساخت های عقلانی و سرمایه گذاری اجرا شود  که خوشبخنانه ۵۳۸ میلیون دلار سرمایه گذار خارجی در حال جذب است .

وی افزود: برای بهبود وضعیت اشتغال در سه جهت تثبیت شغل ، سرمایه گذاری ها و طرح تکاپو اقدام کردیم و استان کرمان برای بهبود وضعیت اشتغال در اولویت قرار گرفته است .

وی افزود: در استان کرمان در سال ۹۶ حدود ۳۰۰۰ شغل ایجاد می شود و پیش بینی می شود تا نیمه ی ۹۷ بتوانیم ۱۰۰۰ شغل دیگر ایجاد کنیم .

وی افزود: باید در انتخابات سعی کنیم آرامش ، عقلانیت و سخت کوشی را دنبال کنیم .

دکتر ربیعی خاطرنشان کرد: یارانه ماهانه ۲۵۰ هزارتومان به چه قیمتی ؟باید همه ی جوانب بررسی شود.

دکتر ربیعی گفت: برنامه ی دولت تدبیر و امید در سال ۹۶ در مورد هدفمندی یارانه ها ، تمرکز روی اقشار پایین جامعه است و تلاش می کند تا بیمه اجتماعی ارزان قیمت برای همه در نظر گرفته شود .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
خب از اول بجای بیمه سلامت بیمه تامین اجتماعی رو انجام میدادن !!!!!
آخرین اخبار