فرماندار مبارکه گفت: از دو سال گذشته تاکنون، تغییر و تحول بزرگی در عرصه حمل و نقل کالا و بار این شهرستان ایجاد شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اصغر ذاکری امروز در آیین افتتاح 27 پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهر دیزیچه که با حضور استاندار اصفهان برگزار شد، افزود: حمل و نقل بار یکی از دغدغه های مهم مسئولان شهرستان مبارکه بود.

وی با بیان اینکه پایانه بار مبارکه بعد از پایانه بندرعباس دومین پایانه از نظر تعداد بار در کشور محسوب می شود، گفت: بیش از چهار هزار راننده بومی و غیربومی تریلر، کار حمل و نقل بار در این شهرستان را بر عهده دارند.
وی گفت: سال 94 روزانه 180 بار از شهرستان مبارکه به سایر نقاط کشور انتقال پیدا می کرد و زمان انتظار رانندگان 16 روز بود اما این رقم در سالجاری به روزانه یکهزار و 449 بار از فولاد و 145 بار از سیمان سپاهان افزایش پیدا کرده است.

فرماندار مبارکه گفت: در حال حاضر میانگین انتظار و خواب رانندگان در پایانه حمل بار شهرستان به دو روز رسیده و در مدت پنج روز هشت هزار و 400 بار از مبارکه به سایر نقاط کشور جابجا شده است.

وی همچنین با اشاره به ثبت نام 463 داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا در این شهرستان گفت: 249 نفر در حوزه شهری و 214 نفر در 26 روستای شهرستان برای انتخابات شوراهای اسلامی ثبت نام کردند.
ذاکری با بیان بررسی صلاحیت داوطلبان در شش جلسه گفت: آمار تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در انتخابات شورای شهر و روستا در این شهرستان نسبت به دوره گذشته 13 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه 57.5 درصد داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان را افراد زیر 40 سال تشکیل می دهند، افزود: 24 درصد از تعداد ثبت کنندگان در انتخابات شورای شهر و روستا در این شهرستان از خواهران تشکیل شده است.

فرماندار شهرستان مبارکه با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات روز 29 اردیبهشت سالجاری گفت: امید به آینده باعث حضور حداکثری و گسترده مردم در عرصه انتخابات خواهد شد.

وی همچنین گفت: همزمان با دهه فجر سال گذشته 120 پروژه با اعتبار بالغ بر 121 میلیارد تومان در شهرستان مبارکه افتتاح شد.
ذاکری با بیان اینکه پروژه فاضلاب شهر دیزیچه و زیباشهر با اعتبار 96 میلیارد تومان در آینده نزدیک کلنگ زنی خواهد شد، افزود: این پروژه با مساعدت مالی 60 درصدی فولاد مبارکه و 40 درصدی تهاتر شهرداری و شورای شهر و همکاری فرمانداری شهرستان در مدت 15 ماه اجرا خواهد شد.
27 پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی با اعتبار بالغ بر 600 میلیارد ریال روز پنجشنبه با حضور

استاندار اصفهان در شهر دیزیچه از توابع شهرستان مبارکه به بهره برداری رسید.
مهمترین این پروژه ها شامل احداث بلوار شهید با هنر، بلوار زاینده رود، پل شهید اصلانی، تکمیل گام اول و احداث گام دوم بوستان نورالشهدا،تقاطع غیرهمسطح ولایت، خیابان آیت الله مدرس، موزه مردم شناسی و خیابان نبوت با صرف هزینه600 میلیارد ریال است.
در این سفر یکروزه استاندار اصفهان، زمین چمن مصنوعی فوتبال پوریای ولی دیزیچه، زمین چمن مصنوعی فوتبال شهدای وینیچه و قلعه میرزمان نیز به بهره برداری رسید.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.