شیراز؛

تعیین 53 شعبه اخذ رای در زرقان

53 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در زرقان تعیین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرشاد کوشا بخشدار زرقان شیراز گفت: 53 شعبه اخذ رای برای برگزاری 2 انتخابات پیش رو در این بخش تعیین شده که از این تعداد 50 شعبه ثابت و سه شعبه سیار است.
 
کوشا افزود: از تعداد شعب ثابت، 15 شعبه برای شهر زرقان، چهار شعبه برای شهر لپویی و 31 شعبه در روستاهای این بخش در نظر گرفته شده است.
 
وی ادامه داد: شعب سیار ویژه انتخابات ریاست جمهوری و با هدف اخذ رای از کارگران صنایع، کارخانه ها و همچنین مراکز درمانی بخش زرقان اختصاص داده شده است.
 
کوشا بیان کرد: برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 209 نفر از بخش زرقان داوطلب شده اند.
 
وی ادامه داد: از این تعداد، 44 نفر در شهر زرقان، 16 نفر در شهر لپویی و 149 نفر در روستاهای این بخش داوطلب حضور در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.
 
کوشا بیان کرد: نزدیک به یک هزار و 100 نفر در بخش های مختلف اعم از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی، وظیفه برگزاری انتخابات را در بخش زرقان برعهده خواهند داشت.
 
وی اظهار داشت: صلاحیت کاندیداها در هیات های اجرایی در حال رسیدگی است و طبق روز شمار انتخابات به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
 
کوشا گفت: هیات اجرایی مربوط به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 22 فروردین 96 تشکیل شده و در 2 روز آینده اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری نیز مشخص خواهد شد.
 
بخشدار زرقان تصریح کرد: تمام تمهیدات لازم به ویژه در بحث امنیتی برای برگزاری این دوره از انتخابات در بخش زرقان پیش بینی شده است.
 
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود.
 
زرقان در فاصله 25 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
 انتهای پیام/ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار