همزمان با 17 رجب، سالروز بزرگداشت شهادت حضرت احمدبن‌موسی(ع) مراسم تجمع عزاداران و هیئت‌های مذهبی در این حرم مطهر برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام احمد سلامی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) گفت: تجمع مردمی با حضور هیئات مذهبی شیراز در روز شنبه ۱۷ رجب در حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ(ع) از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۲:۳۰ برگزار می‌شود.
 
سلامی برپایی ایستگاه صلواتی توسط شهرداری شیراز و اصناف در ابتدای خیابان 9 دی، برگزاری مراسم سینه‌زنی و زنجیرزنی، مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم و آئین لاله‌گردانی توسط خدام آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) را از دیگر برنامه‌های سالروز بزرگداشت شهادت حضرت شاه‌چراغ(ع) اعلام کرد.
 
وی با بیان اینکه جمعه 25 فروردین ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، مراسم سوگواری سالروز بزرگداشت شهادت حضرت احمد بن موسی(ع) در حرم مطهر برگزار می‌شود، عنوان کرد: سخنران این برنامه حجت‌الاسلام شهاب مرادی است و حاج میثم مطیعی به مداحی خواهد پرداخت.
 
آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) از تمامی ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برای شرکت در این ویژه برنامه ها دعوت به عمل می آورد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار