بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس از حضور رامین رضاییان در لیگ هلند خبر داد.

رضاییان راهی لیگ هلند می شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا مهدوی بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس کارهای مربوط به انتقال رضاییان به اروپا انجام می دهد. 

مهدوی درباره وضعیت انتقال رضاییان به اروپا گفت: مذاکرات با باشگاه هلندی نهایی شده و قرار است رامین برای حضور در تست پزشکی، یکشنبه به این کشور برود.

محمدرضا مهدوی درباره آخرین وضعیت حضور رامین رضاییان در فوتبال اروپا گفت: رامین پیشنهادات خوبی از بلژیک، هلند و اتریش دارد  که در نهایت به این جمع بندی رسیدیم حضور او در تیم هلندی برای آینده او بهتر است. مذاکرات ما با باشگاه هلندی نهایی شده و قرار است آنها بلیت پرواز برای حضور رامین در تست پزشکی را بفرستند تا روز یکشنبه عازم این کشور شود. پیشنهادی که آنها داده اند یک قرارداد 2 ساله است. 

وی درباره نام این تیم هلندی عنوان کرد: در حال حاضر تا قطعی شدن حضور رضاییان در تمرینات این تیم، نامی از آن نمی بریم و اما باید بگویم بازیکنان ایرانی سابقه بازی در آن را نداشته اند. 

بازیکن اسبق تیم های استقلال و پرسپولیس درباره دلایل انتخاب این تیم هلندی برای مدافع ملی پوش ایران خاطر نشان کرد: کی روش نگاه ویژه ای به بازیکنان ایرانی که در اروپا بازی می کنند ضمن اینکه در سال منتهی به جام جهانی برای رامین اهمیت زیادی دارد که در یک تیم اروپایی بازی کند و تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین نشود و در نهایت اینکه ترانسفر بازیکن به تیم های اروپایی بزرگ از تیم های هلندی راحت تر است و رضاییان در آینده می تواند پله های ترقی را با موفقیت طی کند و به بازیکن بزرگی تبدیل شود. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mostafa
۰۰:۳۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
باور کنید رامین از غفوری و خسروحیدری و ماهینی و خیلی های دیگه بهتره
بار تحاجمی که داره میتونه موقعیت گل زیادی رو ایجاد کنه از گوشه ها مخصوصا که سانتر های بی نظیری هم ارسال میکنه
Iran (Islamic Republic of)
علی راد
۰۸:۳۸ ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
با آرزوی موفقیت برای آقای رامین رضائیان و مطئنم که ایشان با ل های پرواز بزرگتری بدست می آورند .شاید تقدیر این بوده است .
دعای ما بدرقه راه شما است و هیچ وقت ایران را فراموش نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۷:۱۷ ۲۵ فروردين ۱۳۹۶
هر جا هستین موفق باشید
آخرین اخبار