بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: ما برای برد وارد زمین شدیم اما تساوی مقابل تیمی که از هواداران بی شماری برخوردار است کمی از پیروزی ندارد.

افراسیابی:ما برای برد وارد زمین بازی شدیمسالار افراسیابی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان بیان کرد: ما برای برد وارد زمین مسابقه شده بودیم اما تساوی آن هم مقابل تیمی که از هواداران بی شماری برخوردار است و در رده های میانی جدول است کمی از پیروزی ندارد.
 
وی افزود:فکر می‌کنم عملکرد تیم خیلی خوب بود. بازیکنان ما شایسته احترام بیشتری هستند. چنین بازی مقابل صنعت نفت آبادان فوق العاده است.امیدوارم به غیر از بازی با ماشین سازی که در تبریز است، در دو دیداری که در مشهد پیش رو داریم با کسب 6 امتیاز زمین را ترک کنیم. به هر حال ما امروز با تیمی بازی کردیم که از بازیکنان و کادرفنی خوبی برخوردار است و اعتماد به نفس آنها بیش‌تر بود. اینکه ما 5 یا 6 موقعیت صد درصد داشتیم راضی‌کننده است، متأسفانه هر دروازه‌بانی که مقابل تیم ما قرار می‌گیرد، بهترین می‌شود.
 
افراسیابی در ادامه گفت: تمام کارشناسان معتقدند تیم ما خوب بازی می کند. امیدوارم تیم به این سیر صعودی خود ادامه بدهد تا در پایان فصل در لیگ ماندگار شویم.با اینکه هنوز هم در منطقه خطر قرار داریم اما ناامید نیستیم با قدرت به کارمان ادامه می دهیم.
 
 بازیکن تیم سیاه جامگان تصریح کرد:از نظر من میثاقیان جزء معدود مربیان موفق لیگ برتر است که در هر تیمی که بوده با جان و دل برای موفقیت آن تیم زحمت کشیده است و من هم تمام فکر و ذهنم را به این معطوف کرده ام که در دیدارهایی که برای تیمم به میدان میروم مفید باشم ضمن اینکه باید بگویم هفته آینده یک دیدار فینال گونه دیگر را پیش رو داریم که امیدوارم هواداران مشهدی بیایند بازیکنان را تا ثانیه های پایانی بازی تشویق کنند تا بتوانیم پیروزی را به آن ها هدیه کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار