قهرمانی نفت وگازگچساران درمسابقات والیبال نشسته کشورتیم نفت و گاز گچساران در مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان باشگاه های کشور قهرمان شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در دیدار نهایی هیجدهمین دوره مسابقات لیگ دسته والیبال نشسته جانبازان و معلولان باشگاه های کشور جام ایثار که در آمل برگزار شد، تیم نفت وگازگچساران برابر تیم هیات والیبال جانبازان مخابرات خراسان رضوی به پیروزی 3بریک دست یافت وجام قهرمانی را بالای سر برد.

در دیدار رده بندی این مسابقات هم تیم هیات جانبازان و معلولان گرگان با پیروزی 3بریک برابر تیم سامان سوله آمل به مقام سومی این دوره از مسابقات دست یافت تا دست آملی ها به عنوان میزبان از جام کوتاه بماند.

مسابقات امسال لیگ دسته یک والیبال نشسته مردان حضور در مرحله مقدماتی باحضور 24تیم آغاز و پس از آن 12 تیم در مرحله دوم صعود کردند و در نهایت چهار تیم از هر گروه به مرحله نهایی مسابقات در آمل صعود کردند.

مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته باشگاه های کشور که با حضور هفت تیم ؛ مخابرات خراسان رضوی، شهرداری تبریز، نفت گاز گچساران، بیمه دانا گرگان، سامان سوله آمل، هیات ارداق قزوین و هیات رشت که از مرحله گروهی صعود کردند ، از روز چهارشنبه در سالن ورزشی شهیدان خوش سیما آمل آغاز شده بود عصر امروز جمعه پایان یافت.

تیم های نفت وگازگچساران و هیات والیبال جانبازان مخابرات خراسان رضوی به رقابتهای لیگ برتر والیبال نشسته جانبازان و معلولان باشگاه های کشور در فصل آینده صعود کردند.

انتهای پیام/آ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.