تیم تکواندو شهید مدافع حرم به عنوان نایب قهرمانی جام باشگاه های آسیا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دومین روز از هفتمين دوره مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا (G1) امروز (جمعه) با حضور 4 تيم‌ صعود کننده به مرحله نیمه نهایی شهرداري ورامين، باشگاه مقاومت و شهداي مدافع حرم ساري از ايران، عمان، در 5 وزن 54-، 63-، 72-، 82- و 82+‌‌‌‌‌ كيلوگرم به ميزباني هيات تكواندو استان مازندران و در سالن سید رسول حسینی شهر ساری برگزار شد.

تیم شهید مدافع حرم و شهرداری ورامین برای رسیدن به قهرمانی در فینال رقابتها رودروی هم قرار گرفتند و در نهایت تیم شهرداری ورامین با نتیجه 4بر 1 پیروز میدان شد و عنوان قهرمانی جام باشگاه های آسیا را بدست آورد و شهید مدافع حرم به عنوان منتخب تکواندو استان مازندران به نایب قهرمانی رسید.

در بازی وزن 54- کیلوگرم مهدی محمودی اولین برد را با نتیجه 13 بر 10 مقابل ابوالفضل قشقایی از شهرداری ورامین برای تیم مازندران بدست آورد.

کامران امانلو در وزن 63- کیلوگرم در پیکار با آریان محمدی نتیجه را 5 بر 19 واگذار کرد.

در وزن 72- کیلوگرم احسان امینی و مهدی جلالی رو در روی هم قرار گرفتند که بیگ لو با نتیجه 18 بر 11 پیروز شد.

در وزن 82- کیلوگرم عرفان حیدری به همراه علیرضا درویش‌پور به شیاپ جانگ رفتند با وجود رقابتی دیدنی و هیجانی که حیدری به نمایش گذاشت و با نادیده گرفتن 2 ضربه سر نتیجه را در دقایق پایانی 5 بر 3 واگذار کرد.

در وزن سنگین محمد خاکسار از شهدای مدافع حرم و حسین قربان‌زاده رو در روی هم قرار گرفتند که خاکسار به دلیل آسیب دبدگی از ادامه رقابتها انصراف داد.

انتهای پيام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار