مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی از گرفتار شدن ۸ هزار و ۳۴۲ نفر در سیل آذربایجان غربی خبر داد.

حسن محمودی اصل زاده در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ با اشاره به وقوع سیل در سه شهر استان آذربایجان غربی افزود: روستاهای شهرستان های  ارومیه و نقده نیز در اثر بارش‌های شدید باران و طغیان رودخانه   موجب جاری شدن سیل  شده است که امدادرسانی در این نقاط  ادامه دارد.
 
وی ادامه داد: در این عملیات امدادرسانی  بیش از ۶۰ نیروی امدادی و ۱۵ خودرو با تمامی تجهیزات  در حال امداد رسانی هستند و به 2 هزار و ۹۷ نفر خانوار و ۸ هزار و ۳۴۲ نفر حادثه‌دیده امدادرسانی شده است.
 
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی از ارسال کالاهای ضروری و اقلام خوراکی به مناطق حادثه‌دیده خبر داد و گفت: اقلام اضطراری به مناطق حادثه‌دیده ارسال‌شده و پیش‌بینی لازم برای پیشگیری از حوادث روزهای آینده در اثر بارش باران و وقوع سیل انجام‌گرفته و جمعیت هلال‌احمر به‌صورت کامل در آماده‌باش به سر می‌برد. 
 
 
محمودی اصل زاده از تخریب  برخی از پل‌ها و معابر اصلی شهرستان اشنویه در جریان شدید سیل خبر داد و گفت:تخریب پل ها و طغیان شدید رودخانه ها  تردد را برای مردم دشوار کرده است که عوامل امدادی و نهادهای مرتبط با تلاش‌های بی‌وقفه  در صدد جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی و رفع مشکل حادثه دیدگان هستند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.