سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: مقابل تیم گسترش فولاد تبریز بازی خوبی انجام دادیم و سزاوار پیروزی در این دیدار بودیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زلاتکو کرانچار دیشب پس از پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در نشست خبری افزود: بازی سنگینی بود و همانطور که قبلا گفتم، بازی پرفشاری را پشت سر گذاشتیم.
وی با بیان اینکه این پیروزی برای ما شیرین بود اظهار کرد: در این دیدار تیم ما مسلط بر بازی بود و تواستیم قدرت خود را به حریف تحمیل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در این بازی موقعیت های شوت زنی زیادی داشتیم ولی گل نشد اما در دقایق پایانی نیمه اول به گل رسیدیم.
وی افزود: در نیمه دوم انتظار داشتیم حریف دست به تغییرات بزند و همین اتفاق افتاد و توانستیم آنها را مهار کنیم.

کرانچار گفت: گسترش فولاد حملات خود را بیشتر کرد چون برای مساوی آمده بود و بازیکنان ما توانستند حملات آنها را خنثی و مهار کنند و بازی را کنترل کنند.
وی با تمجید از عملکرد دروازه بان تیمش گفت: ' لی اولیرا ' توانست خوب ظهار شود و فرصت های گلزنی حریف را خنثی کند.

کرانچار در مورد عدم هماهنگی و تمرکز در میانه و خط حمله تیم سپاهان هم گفت: در این زمینه باید با بازیکنان صحبت و در تمرینات بیشتر کارکنیم.
وی گفت: بعد از این بازی به فکر بازی با صبای قم هستم و دیدارهای آینده را باید به خوبی پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان از تک تک هواداران سپاهان قدردانی کرد و افزود: باید با ارائه بازی تماشاگر پسند و کسب پیروزی هواداران سپاهان را خوشحال کنیم .
تیم فوتبال سپاهان عصر دیروز در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاههای کشور با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم گسترش فولاد تبریز به پیروزی رسید و با قرار گرفتن در رده چهارم این رقابت ها مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باقی ماند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.