اردبیل؛

فاز همسطح پروژه پل روگذر ایستگاه سرعین به بهره برداری می رسد

شهردار اردبیل گفت: فاز همسطح پروژه پل روگذر ایستگاه سرعین تا پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف اللهیان در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت هنزا و عوامل فنی و اجرایی پروژه پل روگذر ایستگاه سرعین – میدان قدس با بیان اینکه توافقات لازم با شرکت هنزا به عنوان پیمانکار پل ایستگاه سرعین – میدان قدس انجام گرفته است، تصریح کرد: به دنبال بازدید و نشستی که در اسفند ماه سال گذشته با شرکت هنزا داشتیم، به توافقاتی رسیدیم که تنها بخشی از این توافقات به دلیل شرایط نامساعد جوی و برف سنگین زمستان گذشته اجرا نشد.

وی اظهار کرد: از عوامل شرکت هنزا انتظار داریم که با انجام کنترل های لازم تلاش نمایند تا فرصت از دست رفته روزهای زمستان به دلیل سرمای کم سابقه، را در روزهای پیش رو جبران کنند.

شهردار اردبیل اولویت کار در پروژه پل روگذر ایستگاه سرعین – میدان قدس را اتمام فاز SQ یا همان میدان فاز همسطح پروژه دانست و تاکید کرد: با توجه به کوتاه بودن فصل کاری در اردبیل، انتظار می رود کارهای اجرایی سایر فازهای پروژه نیز به طور همزمان با فاز SQ پیش برود.

لطف اللهیان ادامه داد: با توجه به اقدامات صورت گرفته و برنامه ریزی های انجام گرفته، امیدواریم حداکثر تا ۳۰ اردیبهشت ماه شاهد بهره برداری از فاز SQ (میدان فاز همسطح) پروژه باشیم تا بتوانیم از ۳۱ اردیبهشت ماه ترافیک را از فاز میدان پروژه پل روگذر ایستگاه سرعین – میدان قدس عبور دهیم.

وی با اذعان به اینکه به رغم تاخیر دو ماهه در روند اجرای پروژه به علت شرایط نامساعد جوی، با مضاعف شدن تلاش‌ها اهتمام جدی داریم تا ضمن جبران تاخیرها، ادامه عملیات اجرایی پروژه را با سرعت و دقت بیشتری پیش ببریم، تاکید کرد: در صورت عبور ترافیک از روی فاز SQ، بایستی از هم اکنون پیش بینی های لازم در ارتباط با شرایط هدایت ترافیکی برنامه ریزی شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.