دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: در حوزه حقوق عامه و بیت‌المال که مطالبه جدی مردمی است با کسی تعارف نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی درباره سیاست دادسرا در سال 96 افزود: در حوزه حقوق عامه و بیت‌المال که مطالبه جدی مردمی است با کسی تعارف نداریم و در این زمینه برنامه‌هایی داریم که عملیاتی خواهیم کرد و با هرکسی، در هر جایگاهی که بخواهد از اعتمادی که نظام به او کرده سوء استفاده کند به جد برخورد خواهیم کرد.

وی با تاکید بر ضرورت هماهنگی و تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی گفت: در سایه تلاش شبانه روزی کارکنان دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در سال 95 از حیث آمار، ارقام و پرونده‌ها وضعیت مناسب و مطلوب رو به رو هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل درباره تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال تاکید کرد: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی بیشترین نقش را در تحقق تولید و اشتغال جامعه دارند چرا که ایجاد و حفظ امنیت بستر و اساس تمام فعالیت‌ها است.

عتباتی از نیروی انتظامی خواست در تأمین امنیت استاندارد و مستمر و تأثیرگذار تلاش کند و با فراهم آوردن یک محیط امن از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران حمایت قانونی شود.

وی افزود: با مبارزه جدی با فعالیت‌های اقتصادی ناسالم می‌توانیم به تولید و اشتغال و فعالیت‌های اقتصادی سالم کمک نمائیم.

عتباتی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در اردیبهشت امسال اظهار کرد: در دو ماهه اول سال 96 انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد شد.

وی افزود: همانطورکه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با همکاری سایر دستگاههای اجرایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی با برنامه ریزی مدون و حضور میدانی در صحنه موفق به برگزاری یک انتخابات سالم و بدون حاشیه‌ای شدند با استفاده از تجارب سال‌های گذشته از همین الان درخصوص برگزاری انتخابات سالم باید آماده باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.