دبیر هیات دوچرخه سواری استان به دنبال تعویق تور بین المللی از اردیبهشت ماه تا مهر ماه گفت: تداخل با انتخابات ریاست جمهوری و ماه رمضان عامل به تعویق افتادن این تور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ناصر هوشیارگفت: امسال سی و دومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان را در برنامه کاری این استان داریم اما طبق زمان بندی سالهای گذشته روز پایانی این تور همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود و به همین دلیل تصمیم برآن گرفتیم تا زمان آن را به تعویق بیاندازیم.
 
وی با بیان اینکه این تغییر زمان برگزاری تور به تائید فدراسیون جهاین دوچرخه سواری نیز رسیده است ، افزود: همواره در سی و یک دوره برگزاری این تور، زمان برگزاری این رقابتها اردیبهشت یا خرداد بوده است و تنها یک بار در سال ۸۸ و به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری زمان این تور به مهر موکول شد و این بار نیز دومین سالی است که زمان برگزاری این مسابقات تغییر کرده است.
 
به گفته وي یکی دیگر از دلایل تعویق این تور نزدیک بودن ماه مبارک رمضان بود. چنانچه این همزمانی وجود نداشت قطعا این رقابتها در خردادبرگزار می شد.
 
وی با بیان اینکه هنوز جزئیات برگزاری تور مشخص نیست، گفت: قرار است این تور همچون سالهای قبل در ۶ مرحله برگزار شود.  
 
وی افزود:از استانها و شهرهایی که درخواست میزبانی دارند خواسته ایم تا آمادگی خود را اعلام کنند تا بتوانیم مسیرها را نهایی کنیم.  
 
به گفته وی قبل از این به طور معمول این تور بین المللی در سه استان آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل برگزار می شد و دو دوره نیز با همکاری جمهوری نخجوان یک مسیر تور در این کشور برگزار شده بود.
 
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار