ارتش جمهوری اسلامی قوی‌ترین ارتش جهان از لحاظ باورهای دینی است و آماده نبرد با بزرگ‌ترین ارتش‌ها را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، ایرج دبیرنظامی فرمانده تیپ ۳۸ زرهی تربت جام در نشست خبری با گرامیداشت یاد خاطره شهدا و تبریک فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گفت:حفاظت از مرز‌ها و دفاع از کشور همیشگی است و امروز اگر قصد داشته باشند یک وجب که نه به یک ساتیمتر از کشور نفوذ کنند پاسخی قاطع خواهند شنیدو هیچکس جرات چپ نگاه کردن به کشور ایران را ندارد وهیچ غلطی نخواهند کرد.

وی با ییان اینکه پیشرفته سلاح‌های روز در این تیپ مستقر است افزود: رزمایش‌ها و رژه‌های نیروهای مسلح به مردم قوت قلب می‌دهد و دشمن را کور خواهد کرد و خاطر مردم جمع باشد آمریکا جرات ندارد به مرز‌ها نزدیک شود اگر می‌خواهد امتحان کند تا ببیند پاسخ ما چگونه است.

فرمانده تیپ ۳۸ زرهی تربت جام با اشاره به امنیت در شهر مرزی تربت جام در حالی که در کشور‌های همسایه درگیری‌ها بالاست افزود: حضور نیروهای ولایت مدار نظام اسلامی به صورت شبانه روزی در درون وبرون مرز‌ها باعث آرامش و آسایش مردم شده و دشمن می‌داند کیلومتر ۴۰ مرزهای کشور خط قرمز جمهوری اسلامی است.

دبیرنظامی تصریح کرد: در روز ۲۹ فروردین نیروی زمینی ارتش با جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی روز به همراه دیگر نیروهای مسلح شهرستان اقتدار، عزت، سربلندی و ولایت مداری را به نمایش می‌گذارد.

وی با اشاره به مذهبی بودن بدنه ارتش در زمان رژیم ستم شاهی گفت: روحیه مذهبی بدنه ارتش باعث شد انقلاب در ارتش پذیرفته شود و امروز شاکله ارتش و فرماندهانش الهی ومردمی است که با جان گذشتگی و پیروی محض از فرماندهی معظم کل قوا حرف اول را در دنیا می‌زند و خود را سرباز امام زمان (عج) و رهبری می‌داند.

فرمانده تیپ ۳۸ زرهی تربت جام با اشاره به وجود گروه‌های تروریستی و تهدیدات این گروهک در فضای مجازی خاطرنشان کرد: گروه‌های تروریستی در مقابل ارتش جمهوری اسلامی عددی نیستند و اسباب بازی هستند و ادعای نبرد با بزرگترین‌ها را داریم که در طول ۳۸ سال از انقلاب آزمون خود را داده ایم.

دبیرنظامی با اشاره به اجرای طرح‌های مردم یاری در ارتش گفت: ارتش از ابتدای انقلاب با کمال افتخار در برنامه‌های که نیاز بوده وارد عمل شده است و پای در رکاب است و در بلایای طبیعی سیل، زلزله و … امادگی خدمت رسانی به شهروندان را دارد.

وی افزود: در دو حادثه اخیر سیل در شهرستان تایباد و زلزله ۱۶ فرودین تربت جام اعلام آمادگی کرده و به کمک آسیب دیدگان سیل و سرکشی از زلزله زدگان پرداختیم.

فرمانده تیپ ۳۸ زرهی تربت جام با تجلیل از مقام شهدا گفت: هرچه داریم از برکت خون شهیدان است و اگر شهدا نبودن امروز این آزادی، آرامش و امنیت را که به پاس حرمت خون شهیدان به دست آمده نداشتیم.

وی با اشاره برنامه‌های گرامیداشت دهه ارتش گفت: برنامه‌های اجرایی این دهه از سالروز شهادت امیر دل‌ها صیاد شیرازی شروع وبا رژه نیروهای مسلح در ۲۹ فرودین به پایان می‌رسد.

فرمانده تیپ ۳۸ زرهی تربت جام افزود: حضور پرسنل تیپ ۳۸ در مراسم عطرافشانی مزار شهیدان، نمازجمعه، دیدار با پیشکسوتان، ائمه جمعه شیعه و اهل سنت، دیدار با خانواده‌های شهدا، دیدار با ایتام و بازدید از مناطق زلزله زده از جمله فعالیت‌های این دهه است.

دبیرنظامی با اشاره به انتخابات پیشرو گفت: براساس قانون افراد نظامی حق دخالت در حمایت از نامزدان را ندارد و فقط براساس تکلیف شرعی و وظیفه در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و آنچه سلاح کشور و مردم باشد اتفاق خواهد افتاد.

وی در خصوص فتنه‌های دشمنان افزود: هیچ دغدغه‌ای برای مقابله با فتنه گران نداریم و تمام اقدامات ما در راستای بازدارندگی است و با اقتدار و هر زمانی که احساس شود برای مقابله پاسخ ما کوبنده خواهد بود.

فرمانده تیپ ۳۸ زرهی در خصوص آزمایش بمب توسط آمریکا در افغانستان خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی هیچگاه آغاز کنند جنگ نخواهد و همانند دفاع مقدس که دشمن را عقب راندیم واکنش ما قاطع است.

انتهای پیام//س. ج.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار