استاندار بوشهر از انجام سریع روند تکمیل بیمارستان 56 تخت خوابی شهرستان دیر خبر داد و گفت: پس از تکمیل و تجهیز کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها کیفیت را فدای سرعت نمی‌کنیم
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصطفی سالاری در بازدید از بیمارستان دیر با بیان اینکه تلاش ویژه‌ای برای تکمیل بیمارستان در شهرستان دیر داشته‌ایم تا مردم این شهرستان از خدمات درمانی بهتری برخوردار شوند، اظهار داشت: این بیمارستان آماده افتتاح است که تلاش می‌شود روند تکمیل آن در روزهای اخیر با سرعت بیشتری انجام شود و محوطه‌سازی بیمارستان نیز در روزهای آینده اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کیفیت و سرعت اجرای پروژه‌ها را به صورت همزمان دنبال می‌کنیم، تصریح کرد: در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها کیفیت را فدای سرعت نمی‌کنیم.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام جمعه دیر خواستار تکمیل این بیمارستان بر اساس استانداردها شد و اظهار داشت: مردم شهرستان دیر 28 سال است که افتتاح نشدن این بیمارستان را تحمل کردند و حالا هم امیدواریم بیمارستان به صورت کامل اجرا شود.

حسن حیدری مدیر راه‌اندازی بیمارستان 56 تخت خوابی امام هادی دیر نیز اظهار داشت: تجهیزات مدرنی در این بیمارستان استفاده شده است که در هفته سلامت به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.