بیش از 10هزار مترمربع فضای جدید و استاندارد اورژانس تا نیمه نخست امسال به ظرفیت بیمارستانهای آمل افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جان بابایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با اضافه شدن بیش از 10هزار متربع فضای جدید واستاندارد اورژانس تا نیمه نخست امسال به ظرفیت بیمارستانهای موجود در آمل، مشکلات کمبود فضاهای درمانی این شهرستان برطرف خواهد شد.

وی در بازید از بیمارستانهای آمل افزود: ساخت اورژانس در سه بیمارستان قدیمی و دولتی آمل شامل امام رضا(ع)، 17 شهریور و امام علی(ع) که از وضعیت مناسبی هم برخوردار نبودند، آغاز شده و مراحل پایانی ساخت و تجهیز آنها اکنون در حال انجام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ساختمان اورژانس بیمارستان امام علی(ع) اکنون به پایان رسیده و تجهیزات درمانی آن هم درحال انجام است.

جان بابایی با بیان اینکه روند ساخت اورژانس جدید بیمارستان 17شهریور در چهار طبقه نیز به خوبی درحال اجر است، افزود: این مرکز نیز تا سه ماه آینده به همراه تجهیز کامل آن انجام و بهره برداری خواهد شد.

وی گفت: ساختمان بیمارستان امام رضا(ع) نیز با همکاری نیکوکار آملی و دانشگاه علوم پزشکی مازندران درحال ساخت است و سه اورژانس جدید بیمارستانهای آمل حداقل تا هفته دولت امسال در شهریورماه افتتاح می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه کمبود فضای اورژانس وضریب بالا اشتغال تخت ها در بخش از بیمارستانهای دولتی همواره باعث نارضایتی و گلایه شهروندان بوده است، ابرازامیدوای کرد با تکمیل وبهره برداری از این سه مرکز مهم، بخش زیادی از مشکلات به حق شهروندان آملی و بیماران ارجاعی از شهرهای مرکزی مازندران برطرف و فضای مناسب و استاندارد درمانی نیز به این شهرستان اضافه شود.

شهرستان بیش از 400هزار نفری آمل دارای چهار بیمارستان دولتی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.