رئیس هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش پیاده‌روی خانواده به مناسبت هفته سلامت در استان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  محمدعلی رهامی سلامت را مقوله‌ای مهم وارزشمند در پیشرفت و توسعه هر جامعه عنوان کرد و گفت: انسان به عنوان محور توسعه باید از سلامتی کامل برخوردار باشد تا بتواند جامعه را به توسعه برساند. 

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان افزود: به همین منظور هفته‌ای به نام هفته سلامت نامگذاری شده و در این هفته برنامه‌های متعددی پیرامون این موضوع برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ورزش یکی از فاکتورهای مهم توسعه سلامت در جامعه است ادامه داد:هیات ورز‌ش‌های همگانی همیشه در مناسبت‌های گوناگون برنامه همایش پیاده‌روی را در استان برگزار می‌کند.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت:امسال نیز هیات ورزش‌های همگانی به مناسبت هفته سلامت در نظر دارد همایش پیاده‌روی خانوادگی را با همکاری علوم پزشکی در مرکز و هشت شهرستان کهگیلویه و بویراحمد برگزار کند.

رهامی از برگزاری این همایش در روز جمعه یکم اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با آغاز هفته سلامت خبر داد و افزود: این همایش به صورت همزمان در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ساعت و مکان آغاز این همایش در مرکز استان ادامه داد: آغاز همایش پیاده‌روی خانوادگی در یاسوج ساعت 7.30 دقیقه صبح جمعه مقابل شرکت نفت و نقطه تجمع و پایان آن تپه نورالشهدای یاسوج است.

رهامی با اشاره به اینکه مردم سفیران خوبی برای توسعه و همگانی شدن سلامت در جامعه هستند، گفت: فرهنگ‌سازی و همگانی کردن سلامت از طریق توسعه ورزش می‌تواند از خانواده‌ها آغاز و به تمام جامعه برسد.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.