جمعی از مردم اشکذر امروز در اعتراض به افزايش الودگی هوای ناشی از گسترش صنايع در محدوده اين شهرستان مقابل فرمانداری اين شهر تجمع کردند.

شاه حسينی فرماندار اشکذردرگفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت:   طی سه سال گذشته هيچ صنعت الاينده ای در محدوده اين شهرستان شروع به فعاليت نکرده و حتي با چند واحد توليدی الاينده نيز برخورد قضايی شده است.
 
شاه حسينی افزود : چند واحد ديگر نيز که مجوز شروع فعاليت داشته اند اجازه فعاليت داده نشده و تلاشمان بر اين است که هيچ واحد الاينده ای  ديگر در اين شهرستان مستقر نشود.

تجمع کنندگان که حدود 50 نفر  و اکثرا زنان بودند با در دست داشتن پارچه نوشته هايی خواستار توقف استقرار صنايع الاينده در اين شهر شدند.

 به گفته معترضان الودگی هوا در اين شهرستان افزايش بسياری از بيماريهای تنفسی و سرطانها را بدنبال داشته است.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اقبالی. م
۲۳:۲۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
شهر زارچ یزد هوایش آلوده تر است نمی دانیم چه کنیم
Iran (Islamic Republic of)
صفرعلی
۲۳:۳۷ ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
ای کاش مردم رضوانشهر هم خودشان را به این جمع ملحق کرده بودند و بجای پرداختن به مسایل حاشیه ای و بیهوده مثل مردم اشکذر برای هوای پاک متحد می شدند. واقعا هوای شهرستان فاجعه است.
Iran (Islamic Republic of)
بیطرف
۱۶:۰۶ ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
خدا به خیر کنه
Iran (Islamic Republic of)
بیطرف
۱۵:۳۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
باسلام و احترام.
خدا خیرتان بدهد لطفا خبر را درست مخابره کنید چراکه جمعیت زنان بیش از 90 نفر و بعلاوه بیش از 30 نفر مردان نیز بودند که با این حساب بیش از 110 نفر می شوند نه بیش از 50 نفر.
همینطور تشکر فراوان از برخورد خوب همراه با صبوری نیروی انتظامی در حفظ شان عزت مردم و بانوان شریف اشکذر.
اگر مسئولین فولاد بخواهند ساخت و ساز را از سر گیرند و اینگونه به مردم توهین کنند شک نکنند که با حضور بمراتب قوی تر و بیشتر و قاطع تر مردم اشکذر مواجه خواهند شد و طبق قول با سران فولادو خاطئین برخورد سخت قضایی خواهد شد.