نماينده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: از نمايندگان کميسيون اقتصادی به مازندران دعوت می شود تا بيآيند و مسائل و مشکلات صنايع ما را ببيند تا راهکاری برای حل مشکل آنها پيدا شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی اسماعيلی در بازديد اعضای کميسيون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از شهرک صنعتی شهدای محمودآباد، در جمع خبرنگاران درباره هدف سفر اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به مازندران گفت: معمولاً هرچند وقت كه به شهرک‌های صنعتی مراجعه می‌کنيم، مشکلات اساسی را در بخش‌های مختلف بنگاه‌های اقتصادی مشاهده کرده‌ایم.

وی افزود: با توجه به این مشکلات موجود برای صنایع، از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس دعوت کردیم تا از نزدیک بیآیند و برای حل مشکلات این بخش، راهکارهایی را پیدا کنند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: به همین دلیل، حدود 500 نفر از بنگاه‌های اقتصادی فعال و نیمه فعال مازندران را جمع کردیم تا با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی به بررسی مشکلات بپردازیم و هنگام وضع قوانین در مجلس، با آگاهی تصمیم بگیریم.

اسماعيلي درباره مهم‌ترین دغدغه اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: تمام همت بر این است که دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی ازجمله کاهش نرخ بهره، حذف دیرکرد و جریمه‌های بانکی را در قانون جدید بانکداری اسلامی، در طرحی که مجلس دنبال می‌کند نهادینه کنیم.

وی گفت: دغدغه دیگر ما این است که بتوانیم بنگاه‌های اقتصادی که امروزه مشکلات عدیده‌ای دارند را از این وضعیت نجات دهیم و اشتغال ایجاد شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.