قزوین؛

آمادگی پست بانک برای اجرای برنامه های توسعه روستایی

مدیرعامل پست بانک کشور برای افزایش همکاری‌ها در مناطق روستایی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛خسرو فرحی دردیدار با استاندار قزوین گفت:: قزوین از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالایی در حوزه امور روستایی برخورداراست که در همین زمینه پست بانک آمادگی خود را برای همکاری و فعالیت بیشتر و مشترک در این مناطق اعلام می‌کند.

وی افزود: در حوزه آی سی تی روستایی پست بانک توانسته است به شکل تخصصی در این حوزه ورود و به توسعه آن در مناطق روستایی کمک کند.

مدیرعامل پست بانک کشور گفت: پست بانک، پارسال با حمایت دولت و مجلس توانست قوانین خوبی را در حمایت از برنامه‌های توسعه روستایی در مناطق به تصویب برساند.

استاندار قزوین هم در این دیدار گفت: اجرای برنامه‌های توسعه روستایی با مشارکت پست بانک شتاب می‌گیرد.

همتی افزود: پست بانک با ارائه تسهیلات و خدمات مناسب در مناطق روستایی می‌تواند منجر به تثبیت، پایداری و ماندگاری جمعیت روستا‌ها شود.
 
وی افزود: مرتفع کردن دغدغه‌ها و نیازمندی‌های روستاییان موضوعی کلیدی است که باید از ظرفیت و توان پست بانک برای پاسخ دادن به این نیازمندی‌ها بیش از پیش استفاده کرد.
 
استاندار با اشاره به نقش و جایگاه دهیاران در مناطق روستایی اضافه کرد: امروزه بخش اعظم دهیاران از تحصیلات و سواد بالایی برخوردار هستند و می‌تنوانند به نمایندگی از دولت نقش خود را در روستا‌ها ایفا کنند.

 همتی در ادامه با اشاره به خدمات دولت گفت: دولت تدبیر و امید در چند سال گذشته توانست بیش از ۱۶۵ میلیارد تومان اعتبارات در قالب ارزش افزوده در بین دهیاری‌های استان قزوین توزیع کند در حالیکه در مدت مشابه گذشته و در دولت سابق تن‌ها ۷۲ میلیارد تومان به دهیاری‌ها کمک شد.
 
همتی، توسعه و ترویج بیمه اجتماعی روستاییان از دیگر خدمات دولت برشمرد و گفت: تعداد بیمه شدگان روستایی در ابتدای دولت ۱۱ هزار فقره بود، اما این رقم پارسال به بیش از ۴۰ هزار نفر افزایش یافت.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار