رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: اصفهان درخواست میزبانی مسابقات آسیایی را کرده است اما چه طور می‌توان به استانی که استخر برای تمرین ورزشکارانش ندارد، میزبانی بین‌المللی داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا امینی در مجمع انتخاباتی هیأت قایقرانی استان اصفهان که  امروز برگزار شد، اظهار کرد: فدراسیون قایقرانی کشور نماینده سه فدراسیون جهانی در ایران است که تنوع رشته‌ای زیادی دارد اما متأسفانه مسؤولان ورزشی کشور، شناخت درستی نسبت به این رشته ندارند.

وی افزود: در بازی‌های آسیایی اینچوان، قایقرانی 9 مدال از مجموع 57 مدال ایران را کسب کرد و تبدیل‌شدن طلای احمدرضا طالبیان به نقره نیز به دلیل تغییرات بی‌موردی بود که در فدراسیون قایقرانی صورت گرفته و این فدراسیون دو سال تعلیق شده بود.

این مقام مسؤول متذکر شد: در جامعه قایقرانی کشور، تفرقه و اختلافی وجود ندارد که این موضوع باعث شده با آرامش بیشتری کار خود را دنبال کنیم.

وی افزود: موقعیت اصلی اسلالوم از کوهرنگ شروع‌شده و به اصفهان ختم می‌شود اما متأسفانه بستری برای استفاده از این موقعیت وجود ندارد.

رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به خشکی زاینده‌رود و مشکلات ایجادشده آن برای رشته قایقرانی تصریح کرد: زاینده‌رود چند ماه از سال پرآب است اما در این مدت نیز کار خاصی انجام نمی‌شود.

وی با انتقاد از وضعیت این رشته در استان اصفهان تأکید کرد: در رشته کانوپولو اصفهانی زمانی حرف اول را در کشور می‌زد اما در مسابقات فصل گذشته، در لیگ کانوپولو باشگاهی از اصفهان حضور نداشت و ورزشکاران این استان در قالب تیم‌های استان‌های دیگر مسابقه می‌دادند.

امینی بابیان اینکه دلم از قایقرانی اصفهان پر بود و مجبور شدم گلایه‌هایی را نسبت به وضعیت این رشته در استان اصفهان بیان کنم، یادآور شد: تعدادی از ورزشکاران اصفهانی خواستار میزبانی این استان برای مسابقات آسیایی کانوپولو شده‌اند اما واقعاً بر چه مبنایی باید میزبانی را به این استان بدهیم؟

این مقام مسؤول بیان داشت: استانی که استخری برای تمریناتش در اختیار ندارد؛ یا اینکه اگر احمدرضا طالبیان از قایقرانی کنار برود، ورزشکار دیگری را ندارند که جایگزین وی کنند، شرایط خوبی را در این رشته ندارد، درصورتی‌که زمانی اصفهان قطب قایقرانی کشور بود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.