2 کاراته کا از استان فارس به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد جواد شلتوک کار سرپرست هیات کاراته فارس گفت: 2 کاراته کا از فارس با کسب 2 مدال در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
 
شلتوک کار افزود: در این پیکار ها که روز 26 فروردین ماه 96 در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد در وزن 76+ کیلوگرم که با شرکت 58 ورزشکار برگزار شد، نوید محمدی از فارس به مدال نقره دست یافت و به اردوی تیم ملی دعوت شد.

وی ادامه داد: در این وزن، مجید نکوهمت از استان مرکزی به مقام نخست رسید و آرمین شکوری از تهران و محمد رخصتی هم از تبریز به صورت مشترک سوم شدند.

شلتوک کار اظهار داشت: همچنین در وزن 68- کیلوگرم که با حضور 80 ورزشکار برگزار شد، علی کریمی از آذربایجان غربی بر سکوی نخست ایستاد، محمد جواد عرفانیان از خراسان رضوی دوم شد، سعید عسکری از شیراز و امیرحسین مرادی جو از کرمانشاه هم مقام سوم را به صورت مشترک کسب کردند.

سرپرست هیات کاراته فارس تصریح کرد: در پایان این رقابت ها در بخش تیمی، آذربایجان غربی به مقام قهرمانی رسید، استان مرکزی و گیلان به ترتیب دوم و سوم شدند و تیم فارس هم در رده چهارم ایستاد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار