کرمانشاه؛

استقرار ماشین آلات راهسازی در سرمیل

علی رغم شرایط نامساعد جوی جهت انجام فعالیتهای راهسازی و بارندگی های مکرر،در هفته پایانی فروردین جاری،ماشین آلات راهسازی به منظور سرعت بخشی عملیات عمرانی محور سرمیل، در محل مستقر خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه  گفت:علی رغم شرایط نامساعد جوی جهت انجام فعالیتهای راهسازی و بارندگی های  مکرر،در هفته پایانی فروردین جاری،ماشین آلات راهسازی به منظور سرعت بخشی عملیات عمرانی محور سرمیل، در محل مستقر خواهد شد.
،مسعود شریفی گفت:محور مذکور بخشی از قطعه ۵الف در بزرگراه کربلا است،که با توجه به حجم ترافیک عبوری(سنگین و سبک)،اتمام عملیات برای بالا بردن ضریب امنیت در آن،مورد توجه ویژه نمایندگان استان است.

 شریفی بیان کرد:قبل از پایان سال ۹۵ و شروع سفرهای نوروزی ۹۶ هم جلسه ای با مدیران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و عزیزان پلیس راه که بهره بردار و البته تحویل گیرنده نهایی پروژه هستند برگزار و مقرر گردید با توجه به عدم وجود ایمنی برای استفاده از قطعات تکمیل شده تا زمان تکمیل نهایی پروژه،تردد کماکان با شرایط موجود ادامه یابد.

وی افزود:اخیرا هم در جلسه ای با محوریت ایمنی  با دکتر فلاحت پیشه بر گزار شد که در پایان،سرعت بخشی به طرح در دستور کار قرار گرفت و بنا شد،با اسقرار تجهیزات و ماشین آلات راهسازی در سرمیل، اوایل هفته آینده ،مادام که شرایط جوی اجازه دهد از حداقل زمان برای اجرا و به تبع اتمام عملیات استفاده شود.

قطعه باقیمانده از سرمیل ۱۱۰۰ متر است که با اتمام آن، به انضمام دور برگردانهای موجود،بحث تامین ایمنی آن حل و در کوتاه ترین زمان در اختیار مردم عزیز قرار خواهد گرفت.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.