اردبیل؛

تعامل شهرداری اردبیل و پلیس راهور زمینه‌ساز رفع نقایص و مشکلات شهری خواهد شد

شهردار اردبیل گفت: تداوم تعامل ارزشمند دو مجموعه شهرداری و پلیس راهور می‌تواند در رفع نقایص احتمالی موجود کمک نماید تا بیش از پیش شاهد رضایتمندی شهروندان اردبیلی باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در نشست مشترک با فرماندهان پلیس راهور استان اردبیل و پرسنل پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان، اظهار کرد: طبق آمار خوشبختانه در سایه تلاش‌های پلیس راهور، شاهد کاهش اتفاقات و تصادفات در محدوده شهر اردبیل بودیم.

وی افزود: نقش نیروی انتظامی و پلیس راهور در امنیت و آسایش مردم بی‌نظیر بوده بطوری که در همه فصول سال در کنار مردم هستند.

شهردار اردبیل تصریح کرد: سال گذشته که شرایط بسیار سخت و سردی از نظر آب و هوایی داشتیم، و همچنین با توجه به رکود حاکم بر ساخت و ساز شاهد کاهش چشم‌گیر درآمد شهرداری بودیم که با وجود این مشکلات در همکاری و تعامل ما با پلیس راهور خدشه ای وارد شود.

لطف‌اللهیان ادامه داد: با تداوم چنین تعامل ارزشمندی دو مجموعه شهرداری و پلیس راهور می‌توانند نسبت به رفع نقایص احتمالی موجود هم اقدام کنند تا بیش از پیش شاهد رضایتمندی شهروندان عزیز باشیم.

وی تاکید کرد: امسال در بحث آسفالت‌ریزی معابر تلاش خواهیم کرد به خاطر حفظ آرامش و آسایش شهروندان، عملیات آسفالت ریزی شبانه را در دستور کار قرار دهیم.

شهردار اردبیل حرکت و اقدام در راستای ارتقای فرهنگ ترافیکی را از ضروریات عنوان کرد و گفت: به عنوان مثال ما بایستی طوری برنامه‌ریزی کنیم که همه ما خود را با شرایط اقلیمی و آب و هوایی شهر به خصوص در حوزه فرهنگ ترافیک سازگار و همراه کنیم.

لطف‌اللهیان یادآور شد: ما جهت ارتقای فرهنگ ترافیک اعتباراتی را در نظر گرفته‌ایم، لذا پلیس محترم راهور هم می‌تواند در تولید محتوای بسته‌های آموزش فرهنگ ترافیک با معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری همکاری نماید.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری اردبیل به منظور نظم بخشی بیشتر به بحث توقف‌های حاشیه‌ای در معابر شهر و با هماهنگی پلیس راهور از ماه آینده نسبت به اختصاص یک دستگاه خودرو جهت کنترل پارک خودروها در حاشیه معابر شهر اقدام خواهد کرد.

شهردار اردبیل تاکید کرد: شهرداری اردبیل در اجرای طرح‌های عمرانی و آسفالت ریزی قطعا با هماهنگی پلیس راهور تلاش خواهد کرد تا از بار مشکلات ترافیکی حاصل از اقدامات عمرانی کاسته شود.

وی همچنین در مورد اتاق مانیتورینگ ترافیک اظهار کرد: امسال با یک شرکت بخش خصوصی که تخصص کار در این حوزه‌ها را دارد، مذاکراتی داشتیم و تلاش می کنیم امسال قدم‌های موثرتری در این حوزه برداریم.

فرمانده پلیس راهور استان اردبیل نیز در این نشست ضمن بیان نیازها و پیشنهادات در زمینه همکاری‌های مشترک به تشریح این پیشنهادات پرداخت.

آقامحمدی با قدردانی از اقدامات انجام گرفته از سوی شهرداری در ارتباط با آموزش در زمینه فرهنگ ترافیک و شهروندی، اظهار کرد: در بحث آموزش فرهنگ ترافیک اعتقاد داریم باید قدم‌های جدی‌تری برداشته شود و صدا و سیما هم می‌تواند تاثیرگذارتر از شرایط کنونی در انعکاس مباحث و فرهنگ ترافیکی نقش داشته باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.